دانلود ModernFlyouts 0.9.3.0 Preview – نرم افزار کنترل صدا، روشنایی صفحه و اعلان‌ها در ویندوز

دانلود ModernFlyouts 0.9.3.0 Preview - نرم افزار کنترل صدا، روشنایی صفحه و اعلان‌ها در ویندوز

 

دانلود ModernFlyouts

| نرم افزار کنترل صدا، روشنایی صفحه و اعلان‌ها در ویندوز |

 

ModernFlyouts 0.9.3.0 Preview نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و بسیار زیبا در زمینه فراهم‌سازی امکان کنترل ساده‌تر بر میزان حجم صدا، روشنایی صفحه، دسترسی به اعلان‌ها و … در سیستم‌عامل ویندوز است. مایکروسافت علیرغم تلاش‌های مستمر برای بروزرسانی ویندوز 11، هنوز هم برخی قسمت‌های این سیستم‌عامل را به صورت دست‌نخورده و مشابه ظاهر پیشین آن در ویندوز 10 رها کرده است. پرچم‌دار جدید سیستم‌عامل ویندوز یعنی ویندوز 11، در همین مدت زمان کوتاه توانسته به محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران این سیستم‌عامل برسد. با توجه به پیچیدگی‌های موجود در گزینه‌ها، منوها و کارکرد هریک از این قسمت‌ها، احتمالا به‌روزرسانی طراحی آن‌ها کار آسانی نبوده و همین امر سبب شده که شاهد قسمت‌هایی تکراری در ویندوز 11 به مانند سابق باشیم.

با این حال، بسیاری از توسعه‌دهندگان سعی می‌کنند که تجربه کاربری خود در ویندوز را سفارشی و آن را به شکل متن‌باز در اختیار دیگر کاربران قرار دهند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوان بسیاری از بخش‌های پرکاربرد ویندوز را شخصی‌سازی کند. از جمله اصلی‌ترین قسمت‌های تغییر یافته توسط این برنامه می‌توان به نمای پخش آهنگ (نمایش اطلاعات موزیک، کاور گرافیکی، گزینه‌های کنترل و …)، دسترسی به امکان تنظیم روشنایی صفحه و همینطور تغییر برخی اعلان‌ها اشاره کرد. با این برنامه شما می‌توانید تا حد ممکن بسیاری از عناصر گرافیکی در ویندوز 11 را شخصی‌سازی کرده و از تجربه کاربری در محیط گرافیکی جدید آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ModernFlyouts را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ModernFlyouts :

– دارا بودن نمای مخصوص کنترل پخش موسیقی در ویندوز

– امکان فعال سازی سریع و آسان حالت هواپیما (Airplane Mode)، روشن و خاموش کردن Caps Lock

– امکان تنظیم شدت روشنایی صفحه

– دارا بودن ظاهر گرافیکی زیبا و جذاب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ModernFlyouts.cover1  197x300 - دانلود ModernFlyouts 0.9.3.0 Preview - نرم افزار کنترل صدا، روشنایی صفحه و اعلان‌ها در ویندوز ModernFlyouts.cover2  300x250 - دانلود ModernFlyouts 0.9.3.0 Preview - نرم افزار کنترل صدا، روشنایی صفحه و اعلان‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Msixbundle
  • حجم : 142 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR