پر فروش ترین تلویزیون سونی 65 اینچ

پر فروش ترین تلویزیون سونی 65 اینچ

 

پر فروش ترین تلویزیون سونی 65 اینچ

 

از آنجایی که تلویزیون های سونی اکثرا مونتاژ مالزی و دارای قطعات ژاپنی هستند قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر برندها دارند اما این برند مشتریان خاص و طرفداران خود را دارد که در هر حالتی به دنبال برند سونی هستند به هر حال اگر یک بار از محصولات این برند استفاده کنید شما هم از مشتریان وفادار تلویزیون‌های این برند می‌شوید. در این مقاله میخواهیم پر فروش ترین تلوزیون سونی 65 اینچ که در سایت تهران مال در سال 1402 به فروش رفته را معرفی و بررسی کنیم.

تلویزیون سونی 65 اینچ با ابعاد حدودی 72*834*1452 میلیمتر (بدون پایه) برای منازلی با حال و پذیرایی متوسط و متوسط رو به بزرگ بسیار مناسب است. در کل می‌توان گفت این سایز یکی از بهترین اندازه‌های تلویزیون در میان اینچ‌های معرفی شده است. البته اگر فاصله شما از تلویزیون بیش از 3 متر و 80 سانت است بهتر است به سراغ تلویزیون های با اینچ بالاتر و مخصوصا 75 اینچ بروید اما اگر فاصله شما تا تلویزیون از 2.80 تا 4 متر است سونی 65 اینچ میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

سونی در سال 2023 از 4 مدل تلویزیون LED و mini LED خود رونمایی کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت و در این مقاله به ترتیب پر فروش ترین تلویزیون سونی 65 اینچ که در بازار ایران به فروش می‌رود و طرفداران زیادی دارد را معرفی خواهیم کرد.

در ابتدا اگر بخواهیم این مدل ها را از لحاظ کیفیت و قیمت لیست بندی کنیم به لیست زیر خواهیم رسید.

  1. سونی X95L

  2. سونی X90L

  3. سونیX85L

  4. سونیX80L

در ادامه از لحاظ استقبال خرید و پر فروش ترن تلویزیون های سونی 65 اینچ محصولات را بررسی خواهیم کرد.

اولین مدل: سونی X90L

این مدل به خاطر قیمت مناسب نسبت به کیفیت تصویر و امکانات مورد استقبال بسیاری از خریداران قرار گرفته است. سونی X90L از پورت HDMI 2.1 پشتیبانی کرده و تکنولوژی ALLM را نیز به بهترین نحو ممکن پشتیبانی میکند. رفرش ریت این تلویزیون 120 هرتز بوده و کیفیت رنگ فوق العاده ای را نمایش میدهد. این محصول در کیفیت صوتی و قدرت صدا هم عملکرد خوبی دارد و صدایی با قدرت 30 وات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برای این محصول با امکانات گفته شده مناسب است. تمام این مواردی که نام برده شد و بسیاری از موارد دیگر باعث شده است تا این تلویزیون در دسته‌ی تلویزیون های گیمینگ قرار بگیرد.

کاربری این تلویزیون برای گیمینگ – تماشای فیلم و سریال حرفه ای و استفاده معمولی و خانگی بوده و در زمینه ی کیفیت و مبلغ خرید در رده ی دوم و بعد از Sony x95L قرار میگیرد.

به طور کلی اگر به دنبال تلویزیون سونی 65 اینچ برای گیمینگ حرفه ای هستید و در تماشای فیلم و سریال حرفه ای بسیار سخت گیر هستید و تصاویر مخصوصا در رنگ مشکی برای شما مهم بوده و بودجه ی خرید x95L را ندارید این تلویزیون بهترین انتخاب خواهد بود.

مقایسه تلویزیون سونی 65 اینچ

دومین مدل: سونی X80L

همانطور که گفته شده قیمت تلویزیون سونی نسبت به سایر برند ها بالاتر است اما این کمپانی سعی کرده است تلویزیون اقتصادی نیز وارد بازار کند. دومین مدل از پر فروش ترین تلویزیون سونی 65 اینچ مدل X80L است که در زمینه‌ی کیفیت و قیمت در رده‌ی چهارم قرار میگیرد.

یکی از نقاط قوت این تلویزیون که باعث شده است فروش بسیار خوبی داشته باشد کیفیت تصویر در نمایش شبکه های تلویزیونی است. کیفیت بسیار عالی این تلویزیون در شبکه های تلویزیون نمره ای بالاتر از مدل های بالایی خود داشته که در کنار قیمت مناسب باعث شده است تا رده ی دومین مدل از پرفروش های سونی 65 اینچ را از آن خود کند.

رفرش ریت این تلویزیون 60 هرتز بوده و از HDMI 2.0 و ALLM پشتیبانی میکند و باعث می‌شود کیفیت تصویر بسیار خوبی را برای بیننده نمایش دهد. در صورتی که از تلویزیون خود استفاده ی خاصی نداشته و برای گیمینگ استفاده نمیکنید و یا بیشتر محتوایی که تماشا میکنید شبکه های تلویزیونی بوده و یا بودجه ای محدود برای خرید 65 اینچ دارید سونی X80L میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

امکانات تلویزیون سونی 65 اینچ

سومین مدل: سونی X85L

تلویزیون سونی X85L جزء آن دسته از تلویزیون هایی است که تقریبا برای تمام سلیقه ها و تمام استفاده ها مناسب است. رفرش ریت 120 هرتز و پشتیبانی از خروجی HDMI 2.1 و همچنین پشتیبانی از ALLM باعث شده تا در دسته ی تلویزیون های گیمینگ قرار بگیرد و کیفیت تصویر و رنگبندی بسیار گسترده و زنده این تلویزیون را برای تماشای فیلم و سریال حرفه ای و نمایش شبکه های خانگی و تلویزیون مناسب باشد.

این تلویزیون دقیقا در سومین رتبه از لحاظ بیشترین فروش تلویزیون 65 اینچ سونی و از لحاظ کیفیت تصاویر و بودجه است.

اگر برای شما مشخصات گیمینگ مهم بوده اما نه برای بازی های حرفه ای و علاوه بر گیمینگ کیفیت تصاویر در شبکه های داخلی و فیلم سریال برای شما اهمیت دارد و نمی‌خواهید به اندازه x90L و یا x95L هزینه کنید سونی x85L بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

یکی دیگر از دلایلی که مدل x85L فروش خوبی دارد این است که تمام امکانات یک مدل پرچمدار قدرتمند را دارد سعی در ارائه بهترین کیفیت را دارد تا در مقایسه با تلویزیون بالا رده ای مثل X95L محتوایی با کیفیت قابل قبول را به بیننده ارائه دهد. این تلویزیون برای انواع کاربری‌های خانگی مثل تماشای تلویزیون و فیلم و سریال مناسب است به علاوه از قابلیت گیمینگ هم پشتیبانی می‌کند اما نباید از آن انتظار یک تلویزیون گیمینگ تمام عیار را داشته باشید. در کل اگر به دنبال مدلی کامل هستید که در عین هزینه‌ای مناسب تمام امکانات به روز را دارا باشد حتما این مدل از گزینه‌هایتان باشد چرا که هر خریداری را راضی می‌کند.

چهارمین مدل: سونی X95L

این مدل جزء بهترین، گرانترین و با کیفیت ترین تلویزیون ها در جهان است که با صفحه نمایش MINI LED عرضه شده است. اولین بودن این تلویزیون نه تنها در برند سونی بلکه در بین تمامی برند های حال حاضر تلویزیون جهان است.

کیفیت تصویر فوق العاده بالا، طیف رنگ بندی زنده و پشتیبانی بیش از 2 میلیارد رنگ و .. باعث شده تا تصاویر با کیفیت فوق العاده بالایی به نمایش گذاشته شود.

رفرش ریت 120 هرتز با کمترین اینپوت لگ، پشتیبانی از HDMI 2.1 وALLM از جمله مواردی است که این تلویزیون را در رتبه یک تلویزیون های گیمینگ قرار میدهد.

قدرت صدای این تلویزیون 60 وات بوده که یکی از پر قدرت ترین صداهای تلویزیون‌های هم رده اش بوده و با استفاده از تکنولوژی های صوتی مانند دابلی آتموس باعث میشود که کیفیت صدا در کنار قدرت صدا افزایش چشم گیری داشته باشد.

پشتیبانی از کیفیت تصویر 4k در رفرش ریت 120 هرتز با اینپوت لگ کمتر از 8.5 میلی ثانیه یکی از شاهکارهای این تلویزیون است که باعث میشود علاوه بر اینکه بازی های ویدئویی را با بالاترین کیفیت نمایش دهد، فیلم های اکشن، تند و سریع را به بهترین نحو و بدون ذره ای لگ و یا تاری نیز نمایش دهد.

این تلویزیون تنها یک نقطه ضعف دارد. قیمت آن! هرچند که قیمت بالای این تلویزیون در مقابل امکانات و کیفیت قابل توجیه است اما قیمت آن باعث شده است که در رتبه چهارم پر فروش ترین تلویزیون 65 اینچ سونی قرار بگیرد. البته که این قیمت برای یکی از بهترین تلویزیون‌های جهان در سال 2023 نسبتا عادی است!

خرید تلویزیون سونی 65 اینچ

نتیجه گیری پر فروش ترین تلویزیون سونی 65 اینچ

خرید تلویزیون و انتخاب آن به موارد بسیار زیادی بستگی دارد مانند بودجه، کارایی و نوع استفاده از آن بستگی دارد. اگر قیمت و بودجه برای شما خیلی مهم نیست و به دنبال بهترین تلویزیون هستید که از لحاظ گیمینگ، صدا و کیفیت تصاویر در تمام محتواها حرف اول را بزند به سراغ x95L بروید.

اگر بودجه شما کمی محدود تر از x95L بوده اما تلویزیون گیمینگ و با امکانات کامل و کانفیگ بالا میخواهید به سراغ x90L بروید که از هر نظر برای هر کاربری عالی است و در حال حاضر بهترین مدل تلویزیون LED برند سونی است که در سال 2023 عرضه شده است.

اگر گیمینگ برای شما اولویت اول نبوده و به دنبال بازی کردن حرفه ای نیستید و برای سرگرمی بازی می‌کنید و کیفیت بهتر تصاویر را میخواهید و بودجه ای محدود تر از x90L دارید به سراغ x85L بروید و در آخر اگر بودجه ی محدودی داشته و فقط انتظار یک کاربری خانگی و عمومی از تلویزیون دارید یا کیفیت تصاویر در شبکه های تلویزیونی خیلی برای شما اهمیت دارد قطعا x80L بهترین انتخاب است.

در آخر شما میتوانید تمام این تلویزیون های سونی را با بهترین قیمت از سایت تهران مال TEHRANMALL خریداری کنید و یا برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما از طریق سایت در تماس باشید.

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR