دانلود اپلیکیشن 724 – خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و … در سه سوت!

دانلود اپلیکیشن 724 - خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و ... در سه سوت!

 

دانلود اپلیکیشن 724 برای اندروید

| خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و … در سه سوت! |

نسخه 7.4.5 نرم افزار اضافه شد…

اپلیکیشن 724 نام نرم افزاری جدید و محبوب برای انجام تراکنش‌های مالی با گوشی موبایل است که بسیاری از خدمات غیرحضوری را ازطریق ارتباط اینترنت میسر می‌سازد. در گذشته، پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان به صورت حضوری انجام می‌شد. رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی، سر و کله خودپردازها در شهر پیدا شد و هر فرد می‌توانست با مبلغ دلخواه خود، صاحب یک کارت بانکی شده و نقدینگی خود را در آن نگهداری کند. ویژگی محبوب سیستم‌های خودپرداز، این بود که نیاز ضروری به حضور طرفین در هنگام انتقال وجه را به کلی حذف می‌کرد. در آن زمان، تصور می‌شد که شرایط به حالت ایده‌آل خود رسیده باشد؛ ولی امروزه با افزایش کاربرد شبکه اینترنت و رونق سیستم‌های بانکداری الکترونیکی، شرایط از این هم ساده‌تر شده و شما تنها با یک دستگاه گوشی موبایل و ارتباط اینترنتی، می‌توانید به ده‌ها امکان غیرحضوری مالی دسترسی داشته باشید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، یکی دیگر از اپلیکیشن‌های امور مالی است که امکاناتی نظیر انتقال وجه کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، خرید شارژ سیم‌کارت ایرانسل، هماره اول و رایتل، خرید بسته اینترنتی، شرکت در قرعه‌کشی‌های میلیونی و … را در اختیار شما قرار می‌دهد. اپلیکیشن 724، به ازای هر تراکنش مقدار مشخصی امتیاز به حساب شما اختصاص می‌دهد که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید شانس خود را برنده شدن در جوایز نفیس و میلیونی امتحان کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار 724 برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های اپلیکیشن 724 :

– امکان انتقال وجه کارت به کارت (شتابی)

– امکان پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن و …

– امکان پرداخت جریمه‌های راهنمایی و رانندگی

– امکان دریافت بدهی سیم‌کارت‌های دائمی تلفن همراه

– امکان خرید شارژ و بسته اینترنتی برای اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل

– امکان خرید بیمه

– کمک به خیریه‌ها

– دارا بودن کیف پول منحصر به هر حساب

– امکان دریافت شانس برای شرکت در جوایز نفیس

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

7241 84x150 - دانلود اپلیکیشن 724 - خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و ... در سه سوت! 7242 84x150 - دانلود اپلیکیشن 724 - خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و ... در سه سوت! 7243 84x150 - دانلود اپلیکیشن 724 - خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و ... در سه سوت! 7244 84x150 - دانلود اپلیکیشن 724 - خرید شارژ، پرداخت قبوض خدماتی و ... در سه سوت!

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR