دانلود NCH Express Zip 7.02 – ابزار مدیریت فایل‌های فشرده

دانلود NCH Express Zip 7.02 - ابزار مدیریت فایل‌های فشرده

 

دانلود NCH Express Zip

| ابزار مدیریت فایل‌های فشرده |

 

NCH Express Zip 7.02 نام یک ابزار جدید و کاربردی در زمینه مدیریت فایل‌های فشرده در سیستم‌عامل ویندوز است. به کمک این برنامه، کاربر می‌تواند انواع مختلف فایل‌ها را در قالب یک پکیج درآورد و امکان کپی و جابه‌جایی مجموعه فایل‌های خود را با سهولت بیشتری فراهم کند. همانطور که می‌دانید، این روزها اکثر فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی به صورت فشرده هستند. استفاده از فرمت‌های فشرده، به افراد این امکان را می‌دهد که بتوانند برای محتوای خود رمزهای عبور قرار دهند و امکان دسترسی به آن‌ها را محدود به افرادی خاص کنند.

علاوه بر این، مزیت اصلی استفاده از این راهکار، کاهش دادن حجم فایل‌ها است که با الگوریتم‌هایی پیچیده این عمل امکان‌پذیر می‌شود. با وجود اینکه ابزارهایی همانند 7Zip, WinRAR, WinZIP و … در این زمینه به برنامه‌هایی شناخته شده بدل شده‌اند، بد نیست که گاها دیگر ابزارها در این زمینه را نیز امتحان کنید تا شاید سادگی و سهولت بیشتری را در این زمینه برای شما به همراه داشته باشد. در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزار جدیدی را آماده کرده‌ایم که می‌تواند مدیریت اینگونه فایل‌ها را در نهایت سادگی برای شما فراهم آورد تا در هر زمان بتوانید اینگونه فایل‌ها را بسازید و یا آرشیوهای موجود را مدیریت یا استخراج کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NCH Express Zip را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NCH Express Zip :

– امکان ساخت سریع فایل‌های فشرده

– قابلیت باز کردن و استخراج فرمت‌های ZIP, RAR, CAB, TAR, 7z, ISO و …

– امکان مدیریت محتوا بدون استخراج کردن

– توانایی رمزگذاری فایل‌ها

– امکان رایت کردن آرشیوها بر روی CD/DVD

– دارا بودن منوی دسترسی سریع در راست کلیک ماوس

– امکان تکه تکه کردن فایل‌های حجیم برای به‌اشتراک‌گذاری ساده‌تر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NCH Express Zip.cover1  300x191 - دانلود NCH Express Zip 7.02 - ابزار مدیریت فایل‌های فشرده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR