دانلود بازی Furious: Heat Racing 2.15 – اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Furious: Heat Racing 2.15 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Furious: Heat Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Furious: Heat Racing 2.15 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ماشین از استودیوی بازی سازی Hammerhead Studio است. بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی و رقابت ماشین از طرفداران بسیار زیادی در ویدیو گیم‌ها برخوردارند. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، عنوانی است که شما در آن شاهد یک تجربه هیجان‌انگیز و جذاب در سبک اتومبیل‌رانی هستید. این بازی، رقابت‌هایی جذاب و نفس‌گیر را برایتان به تصویر می‌کشد که در آن خودروهایی مدرن و جذاب به شکل سریع و خشن با هم به رقابت می‌پردازند.

بازی دارای یک محوریت داستانی بسیار قوی است؛ شما به عنوان پلیر این بازی، یک رویداد مسابقه‌ای جذاب تحت عنوان Heat Showdown را تجربه می‌کنید. این رویداد در واقع یک رقابت سازمان‌یافته در خیابان‌ها و حومه شهر است که در تاریکی شب برگزار می‌شود. با کسب مقام قهرمانی در چند مسابقه، توجه رهبر کارگروهی با نام NCPD را جلب می‌کنید. در بازی اتومبیل‌های زیادی برای رانندگی در دسترس است که شما می‌توانید با انتخاب هریک، ماموریت‌های رانندگی مختلف مثل مسابقه در شب، چالش زمانی، تعقیب و گریز پلیسی و … را تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Furious: Heat Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Furious: Heat Racing :

– دارا بودن گرافیک خیره‌کننده‌ی 3 بعدی

– امکانات کنترلی جذاب

– امکان رانندگی از دیدهای مختلف

– دارا بودن جزئیات جذاب از محیط بازی

– امکان تجربه مسابقات شهری، چالش زمانی، دزد و پلیس، اتومبیل‌رانی درگ و …

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Furious Heat Racing 1 150x84 - دانلود بازی Furious: Heat Racing 2.15 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت Furious Heat Racing 2 150x84 - دانلود بازی Furious: Heat Racing 2.15 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت Furious Heat Racing 3 150x84 - دانلود بازی Furious: Heat Racing 2.15 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت Furious Heat Racing 4 150x84 - دانلود بازی Furious: Heat Racing 2.15 - اتومبیل‌رانی سریع و خشن برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 151/136 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR