دانلود 7thShare Screen Video Recorder 2.3.8.8 – نرم افزار ضبط صفحه نمایش

7thShare Screen Video Recorder - نرم افزار ضبط صفحه نمایش

 

دانلود 7thShare Screen Video Recorder

| نرم افزار ضبط صفحه نمایش |

 

7thShare Screen Video Recorder 2.3.8.8 یک نرم افزار کم حجم و مطمئن است که امکان ضبط فیلم از روی صفحه نمایش کامپیوتر با کیفیت بالا، همراه با صدا را فراهم می کند. این برنامه به عنوان یک ضبط کننده صفحه نمایش قدرتمند برای ویندوز، این امکان را برای شما فراهم می کند تا هر فیلم در حال پخش روی صفحه مانند فیلم های آنلاین YouTube، Vimeo، DailyMotion، Facebook، پادکست ها، وبینار ها، تماس های اسکایپ، سخنرانی ها، کنفرانس های آنلاین، فیلم های وب کم و… را با سهولت در اندازه تمام صفحه ضبط کنید. همچنین با استفاده از آن می توانید از محیط بازی های ویدیویی فیلم برداری کنید. فیلم های ضبط شده را می توان با کیفیت HD ذخیره کرد. علاوه بر ضبط فیلم، این نرم افزار همچنین امکان ضبط صدا را دارد.

در صورت نیاز می تواند هرگونه موسیقی آنلاین، رادیوی اینترنتی، تماس صوتی و موارد دیگر را ضبط کند. اگر درحال ضبط فیلم آموزشی هستید می توانید گزینه ضبط صدا از طریق میکروفن را انتخاب کنید. با استفاده از نرم افزار 7thShare Screen Video Recorder شما می توانید فیلم های گرفته شده را در یک یا چندین بخش تقسیم کنید. یکی از نکات جالب این نرم افزار این است که برای استفاده از آن تنها نیاز است تا محل ذخیره فیلم را مشخص و عملیات ضبط را آغاز کنید. پس از اتمام ضبط، برنامه بصورت خودکار فایل نهایی را با کیفیت HD و فرمت MP4 ذخیره می کند.

 

 

 

ویژگی های 7thShare Screen Video Recorder:

– امکان ضبط فیلم ها و کلاس های آنلاین، مکالمات تصویری، بازی های ویدیویی و…
– امکان ضبط صدای محیط ویندوز و میکروفون
– امکان ادغام چندین فایل تصویری در یک فایل
– در صورت لزوم پس از ضبط می توان قسمت های غیر ضروری را از ابتدا و انتهای فیلم برش داد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

7thShare Screen Video Recorder - نرم افزار ضبط صفحه نمایش



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، فایل Registration.reg (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR