دانلود مجموعه فونت نوتو (Noto)؛ دنیای فونت‌ها به دست گوگل عوض خواهد شد!

دانلود مجموعه فونت نوتو (Noto)؛ دنیای فونت‌ها به دست گوگل عوض خواهد شد!

 

دانلود مجموعه فونت نوتو

| مجموعه یک گیگابایتی فونت Noto؛ سازگار با تمامی زبان‌ها |

 

مجموعه فونت نوتو (Noto)؛ نام یک پروژه جدید و حرفه‌ای از کمچانی گوگل است که با هدفی بلندپروازانه شکل گرفت و اکنون آخرین پکیج موجود از آن حاوی صدها فونت مختلف در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. مجموعه فونت جدید گوگل Noto، پروژه متن بازی است که از 800 زبان و 110 سیستم نوشتاری پشتیبانی کامل دارد. کلمه نوتو مخفف عبارات No More Tofu است. زمانی که رایانه یا گوشی تلفن همراه از یک زبان پشتیبانی نکند، کاراکترها را به صورت مربع‌هایی خال یو سفید رنگ نشان می‌دهد که شبیه پنیر توفو هستند و به همین خاطر به آن‌ها توفو گفته می‌شود.

گوگل در اقدامی جالب، فضای اینترنت را خالی از این فونت‌های آزاردهنده می‌کند! به گفته سران گوگل، یکی از هدف‌های مهم این پروژه پشتیبانی از همه زبان‌ها و کاراکترها بوده است؛ به گونه‌ای که دیگر هیچ مربع تو خالی‌ای را به دلیل عدم پشتیبانی از فونت یا کاراکتر خاص در دنیای وب نبینیم! این پروژه توسط گوگل با همکاری کمپانی مونوتایپ (Monotype) طی 5 سال شکل گرفت. حاصل این پروژه فوق‌العاده، یک مجموعه یک گیگابایتی از فونت‌های رسمی گوگل نوتو است که می‌توانید آن را در تمامی پلتفرم‌ها، صفحات وب و … مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می‌توانید مجموعه فونت نوتو (Noto) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

نام فونت: نوتو
تولید کننده: گوگل
نوع مجوز: متن باز
وزن: کلیه وزن‌ها

 



مهرگان آی‌تی


List of Noto fonts:
فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : TTF
  • حجم : 1.08 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR