دانلود بازی Hero of the Kingdom The Lost Tales 2 برای PC

دانلود بازی Hero of the Kingdom The Lost Tales 2 برای PC

 

دانلود بازی Hero of the Kingdom برای کامپیوتر

| بازی قهرمان پادشاهی |

| نسخه RAZOR |

 

بروزرسانی در تاریخ 1401/04/25: نسخه جدید Hero of the Kingdom The Lost Tales 2-RAZOR به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Hero of the Kingdom The Lost Tales 2 بازی کم‌حجم محبوبی در سبک سری بازی‌های ماجرایی، کژوال، ایندی و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2012 توسط Lonely Troops ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را برای یک ماجراجویی تازه و سرگرم‌کننده آماده کنید. در این سفر پرماجرا، شما یک ماموریت مهم و در عین حال خطرناک در پیش دارید که طی آن باید پدرتان و پادشاهی را نجات دهید. در داستان بازی می‌خوانیم که شخصیت اصلی بازی به همراه پدرش، در یک منطقه‌ی روستایی و آرام به مدتی طولانی زندگی می‌کرد. در یک روز آفتابی، کل زندگی شما تغییر می‌کند و این، آغازی برای ماجراجویی پر رمز و راز شماست.

راهزنانی بدخواه به خانه شما حمله کرده و آن را آتش زدند. پدر شما در جریان این رخداد گم شده و تاریکی سراسر پادشاهی را فرا گرفته است. اکنون شما در حال عزیمت به سفری خطرناک به سمت مکان‌هایی ناشناخته هستید. بر ترس خود غلبه کرده و پدرتان را در این ماجراجویی پرخطر پیدا کنید. این بزرگ‌ترین ماجراجویی زندگی شما خواهد بود و طی آن، کشوری پهناور را کاوش کرده و با ده‌ها نفر ملاقات و ماموریت‌های متنوعی را تجربه خواهید کرد که امیدواریم از تجربه‌ی آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hero of the Kingdom را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hero of the Kingdom1 300x169 - دانلود بازی Hero of the Kingdom The Lost Tales 2 برای PC Hero of the Kingdom2 300x169 - دانلود بازی Hero of the Kingdom The Lost Tales 2 برای PC

 

Hero of the Kingdom4 300x169 - دانلود بازی Hero of the Kingdom The Lost Tales 2 برای PC Hero of the Kingdom3 300x169 - دانلود بازی Hero of the Kingdom The Lost Tales 2 برای PC

 

تریلر بازی Hero of the Kingdom :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: 1.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128 MB, DirectX 9.0
DirectX: Version 9.0
Storage: 320 MB available space
Additional Notes: Mouse or touch control

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 208 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR