دانلود work-break 0.4.0 – کار هوشمندانه و یادآوری تایم استراحت

دانلود work-break 0.4.0 - کار هوشمندانه و یادآوری تایم استراحت

 

دانلود work-break

| کار هوشمندانه و یادآوری تایم استراحت |

 

work-break 0.4.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که با استفاده از آن، شما می‌توانید فعالیت روزانه‌ی خود با کامپیوتر و تایم‌های استراحت خود را به شکلی هوشمندانه تنظیم کنید. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به شکلی هوشمندانه کار کنید و زمان‌های استراحت خود را به شکلی مفید سپری کنید تا برای ادامه کارها، انرژی کافی داشته باشید. آیا شما هم در طول روز با فعالیت‌های زیادی سر و کار دارید و دائم از برنامه‌ها عقب هستید؟ مهم‌ترین مشکلی که کاربران در حین کار و فعالیت روزمره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مدیریت زمان است. اگر که راه‌های زیادی را برای مدیریت زمان امتحان کرده و بی‌نتیجه بوده، بد نیست که به این ابزار نگاهی داشته باشید.

این نرم افزار بر پایه تکنیک پومودورو (Pomodoro technique) کار می‌کند. این تکنیک یک روش مدیریت زمان است که در اواخر دهه 80 میلادی توسط فرانچسکو سیریلو ابداع شد. در این تکنیک، مشابه با گوجه فرنگی که به بخش‌های مختلف تقسیم شده، از یک زمان سنج برای تجزیه کار به فاصله های زمانی مختلف استفاده می‌کند. گاهی آنقدر درگیر یک پروژه می‌شویم که همه چیز را در اطراف خود فاموش می‌کنید و همه انرژی خود را برای اتمام آن صرف می‌کنیم. در حالی که لازم است که برای انجام کار، اشتیاق کافی داشته باشید؛ کما اینکه تایم‌های استراحت هم باید به بهره‌وری شما کمک کنند. در این مطلب، ابزاری برای شما آماده کرده‌ایم که کمک می‌کند تا کار و استراحت‌های خود را به شکلی هوشمندانه مدیریت کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار work-break را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار work-break :

– امکان مدیریت زمان کار و استراحت

– مناسب برای افراد پرمشغله در انجام کارهای اداری، انجام پروژه و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

work break.cover2  300x85 - دانلود work-break 0.4.0 - کار هوشمندانه و یادآوری تایم استراحت work break.cover1  300x85 - دانلود work-break 0.4.0 - کار هوشمندانه و یادآوری تایم استراحت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 0.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR