دانلود WinArchiver 5.0 x86/x64 – مدیریت فایل های فشرده

دانلود WinArchiver 4.1 x86/x64 - مدیریت فایل های فشرده

 

دانلود WinArchiver

| نرم افزار مدیریت فایل های فشرده |

 

WinArchiver 5.0 x86/x64 نام یک نرم افزار فشرده سازی جدید است که قصد داریم در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از آن را برای شما آماده کرده ایم. اگر شما نیز از کاربرانی باشید که در حد مبتدی حتی با سیستم های کامپیوتری آشنایی داشته باشید، احتمالا برای یک بار هم که شده با فایل های RAR یا ZIP سر و کار داشته اید. اینگونه فایل ها با استفاده از نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده همچون WinRAR یا WinZIP ساخته و مدیریت می شوند. WinArchiver نام نرم افزار جدیدی است که شما را قادر می سازد فایل های فشرده با انواع فرمت ها را در سیستم عامل ویندوز مدیریت کنید و در صورت تمایل اقدام به ساخت، ویرایش، استخراج و یا تغییر در آنان کنید. به طور کلی این نرم افزار از عملیات ساخت، ویرایش، استخراج و مدیریت انواع فرمت های فشرده رایج از جمله ZIP, RAR, 7Z, ISO پشتیبانی کامل دارد و می تواند به عنوان یک جایگزین قدرتمند برای WinRAR مورد استفاده قرار گیرد.

WinArchiver همچنین می تواند یک فایل فشرده را به صورت یک درایو مجازی ایجاد کند، بدون آنکه نیازی ه استرخاج محتوای آن باشد، شما می توانید به گونه ای تنظیم کنید که وین آرشیور به صورت خودکار بعد از بوت شدن ویندوز اجرا شود. توسط این برنامه شما به آسانی می توانید مجموعه ای از فایل های خود را به صورت آرشیو های فشرده درآورید و یا فایل های فشرده موجود را از حالت فشرده خارج کنید و به مدیریت آنان بپردازید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WinArchiver را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WinArchiver :

– پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های فشرده موجود و رایج

– امکان باز کردن و یا استخراج کردن محتوایت فایل های فشرده

– امکان ویرایش آرشیوهای موجود

– پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های ZIP, RAR, 7Z, ISO, MZP

– ساپورت زبان های عربی یا فارسی

– امکان مونت کردن یک فایل آرشیو به عنوان درایو مجازی

– قابلیت رمزگذاری پیشرفته فایل ها و یا تکه تکه کردن فایل های فشرده

– ادغام سازی کامل با منوی راست کلیک Windows Explorer

 



مهرگان آی‌تی


WinArchiver supports the following file types:

.zip (WinZip Files), .rar (WinRAR Files), .7z (7z Files), .mzp (Mountable Archive), .iso (CD/DVD Image File), .xdi(Extended Disc Image File), .001 (7z Sub Volume), .arj, .bz2, .bzip2, .gz, .gzip, .tar, .taz, .tbz, .tbz2, .tgz, .tpz, .cab, .cpio, .deb, .lha, .lzh, .rpm, .split, .swm, .wim (Windows Imaging File), .z, .daa (PowerISO File), .bin, .cue, .mdf, .mds, .ashdisc, .bwi, .b5i, .lcd, .img, .cdi, .cif, .p01, .pdi, .nrg (Nero Disc Image), .ncd, .pxi, .gi, .fcd, .vcd, .c2d, .dmg (Apple Disc Image), .bif, .ima, .flp, .uif (MagicISO File)

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR