دانلود Hummingbird 4.2.0 – کاهش دادن حجم انواع فایل‌ها در ویندوز

دانلود Hummingbird 4.2.0 - کاهش دادن حجم انواع فایل‌ها در ویندوز

 

دانلود Hummingbird

| کاهش دادن حجم انواع فایل‌ها در ویندوز |

 

Hummingbird 4.2.0 نام یک اپ جدید، ساده و رایگان است که به کمک آن کاربر می‌تواند از تکنیک‌های پیشرفته برای کاهش حجم فایل‌ها استفاده کند. با وجود آنکه بسیاری از ما فکر می‌کنیم که فضای کافی را برای ذخیره دیتای خود در سیستم در اختیار داریم، اما مدت چندانی طول نمی‌کشد تا در نهایت متوجه شویم که دیتای ذخیره شده در سیستم می‌تواند به سرعت حجم درایو را اشاغال کند. هرچه فضای بیشتری در اختیار داشته باشیم، توجه کمتری به میزان اشغال شدن حافظه می‌کنیم. بنابراین، بد نیست که همواره نگاهی ویژه به این مسئله داشته و جلوی پر شدن کاذب فضای دیسک سخت را بگیریم.

نرم افزاری که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، ابزاری است که اجازه می‌دهد تا بتوانید فایل‌ و فولدرهای خود را به سادگی فشرده و کم‌حجم کنید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و شما به راحتی می توانید فایل یا فولدر دلخواه خود را در آن بکشید تا به سرعت عمل فشرده‌سازی آغاز گردد. این برنامه، یک راهکار ساده و سریع، بیشتر برای فشرده‌سازی فایل‌های گرافیکی شامل JPG, PNG, GIF, SVG و همینطور صفحات وب شامل فرمت‌های HTML, CSS, JS است که به نوبه خود کمک شایانی به کاربران در این زمینه می‌کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Hummingbird را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Hummingbird :

– امکان کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– سازگاری با انواع فرمت‌های JPG, PNG, SVG, HTML, JS و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hummingbird.cover1  300x251 - دانلود Hummingbird 4.2.0 - کاهش دادن حجم انواع فایل‌ها در ویندوز Hummingbird.cover2  300x267 - دانلود Hummingbird 4.2.0 - کاهش دادن حجم انواع فایل‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 125 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR