دانلود ExFormatter 1.0 – نرم افزار فرمت آسان انواع حافظه و پارتیشن

دانلود ExFormatter 1.0 - نرم افزار فرمت آسان انواع حافظه و پارتیشن

 

دانلود ExFormatter

| نرم افزار فرمت آسان انواع حافظه و پارتیشن |

 

ExFormatter 1.0 نام یک نرم افزار ساده، کم‌حجم و کاربردی به منظور فرمت کردن حافظه‌ها و پارتیشن‌ها است که می‌تواند این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما در سیستم فراهم می‌آورد. به کمک این ابزار، شما می‌توانید حافظه مورد نظر خود برای فرمت را انتخاب و تنها با چند کلیک ساده کلیه اطلاعات موجود در آن را حذف و پارتیشن مربوطه را فرمت نمایید. همانگونه که می‌دانید، سیستم‌عامل ویندوز به طور پیش‌فرض دارای امکانی‌ست که می‌تواند حافظه‌های مختلف از قبیل هارد دیسک، فلش، مموری کارت و … را فرمت کند و بسیاری از ایرادات موجود در آنان را برطرف نماید.

فرمت کردن پارتیشن این امکان را می‌دهد که بتوانید مشکلاتی نظیر ویروس‌ها، ساختارهای معیوب در پارتیشن‌بندی و … در حافظه مورد نظر خود را برطرف کرده و پارتیشن مربوطه را به حالت پیش‌فرض برگردانید. نرم افزاری که به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌‌کنیم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید این کار را به ساده‌ترین شکل ممکن بر روی حافظه‌های مختلف به انجام رسانده و از مزایای متعدد آن در شرایط گوناگون بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار ExFormatter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ExFormatter :

– امکان انتخاب فایل سیستم: FAT32 – NTFS – exFAT – reFS – UDF

– امکان انتخاب حافظه و پارتیشن مورد نظر برای فرمت شدن

– قابلیت فرمت سریع

– قابلیت فرمت پارتیشن‌های انتخابی

– نمایش لاگ به ازای هر عملیات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ExFormatter.cover1  279x300 - دانلود ExFormatter 1.0 - نرم افزار فرمت آسان انواع حافظه و پارتیشن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR