دانلود Recovery Explorer Professional 6.16.2.4894 – نرم افزار بازیابی اطلاعات

دانلود Recovery Explorer Professional 6.16.2.4894 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

دانلود Recovery Explorer

| نرم افزار بازیابی اطلاعات |

 

Recovery Explorer Professional 6.16.2.4894 نام یک راهکار بسیار قدرتمند و تضمینی، جهت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده از حافظه‌های هارد دیسک، مموری کارت، فلش مموری و سایر دیسک‌های ذخیره‌ اطلاعات دیجیتال است. اگر شما نیز به تازگی، بخش مهمی از اطلاعات مهم و حیاتی خود را به طور ناگهانی پاک کرده و یا به هر دلیل دیگری آنان را از دست داده‌اید، فرصت را از دست نداده و با استفاده از نرم افزاری بازیابی جدیدی که در این مطلب برایتان تدارک دیده‌ایم، اقدام به بازیابی آنان کنید. یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که کاربران در دنیای دیجیتال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، حذف ناگهانی اطلاعات و پرسش و پاسخ در رابطه با امکان/عدم امکان بازیابی آن‌هاست.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برایتان آماده کرده‌ایم که به واسطه آن، می‌توانید انواع مختلفی از فرمت‌های دیجیتالی را با چند کلیک ساده بازیابی نمایید. فرقی نمی‌کند که فایل فرمت پارتیشن‌های شما مربوط به ویندوز باشد یا لینوکس و یا هر سیستم عامل دیگری! این برنامه ضمن سازگاری با کلیه فرمت‌های موجود، کاربر را قادر می‌سازد تا با چند کلیک ساده، اطلاعات حذف شده خود را با نهایت سرعت و امنیت بازگردانی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Recovery Explorer Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Recovery Explorer Professional :

– پشتیبانی از حافظه‌های داخلی و یا خارجی

– سازگار با حافظه‌های مموری کارت، فلش مموری و …

– امکان بازگردانی اطلاعات حذف شده از حافظه‌های مجازی

– پشتیبانی از فایل فرمت‌های ویندوزی FAT/FAT32/ExFAT/NTFS/ReFS

– سازگاری با فایل فرمت‌های مک از جمله HFS+/APFS

– سازگار با فایل فرمت‌های لینوکسی Ext2/Ext3/Ext4, UFS/UFS2, XFS, ReiserFS, JFS, Btrfs

– امکان بازیابی فایل‌ها و فولدرهای حذف شده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Recovery Explorer.cover1  300x213 - دانلود Recovery Explorer Professional 6.16.2.4894 - نرم افزار بازیابی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR