دانلود Muezzin 0.2.2 – مؤذن؛ نرم افزار اذان‌گو و نماز برای ویندوز

دانلود Muezzin 0.2.2 - مؤذن؛ نرم افزار اذان‌گو و نماز برای ویندوز

 

دانلود Muezzin

| مؤذن؛ نرم افزار اذان‌گو و نماز برای ویندوز |

 

Muezzin 0.2.2 نام یک اپلیکیشن جدید، رایگان و کاربردی برای مسلمانان در سراسر دنیا است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند برای اذان و اوقات نماز در ساعات مختلف شبانه‌روز در محل زندگی خود برنامه‌‌ریزی داشته باشند. گاهی آنقدر مشغول کارهای روزمره هستیم که از زمان غافل شده و نماز اول وقت را از دست می‌دهیم. برای اینکه همواره از اوقات شرعی متناسب با محل زندگی خود مطلع شوید، در این مطلب از سایت یاس دانلود یک ابزار کاربردی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که قابلیت پخش خودکار اذان در سه نوبت شبانه‌روز را دارد و بدین ترتیب، وقت نماز را به کاربران یادآوری می‌کند. این نرم افزار که در قالب یک پروژه‌ی رایگان و متن‌باز توسعه یافته، به شما امکانی می‌دهد که همیشه و به موقع از اوقات شرعی مطلع شده و به یک ابزار پیشرفته‌ی اذان‌گو در سیستم خود دسترسی داشته باشید.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یک اپلیکیشن کاربردی و مفید را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا همواره بتوانید نماز اول وقت را حفظ کنید و با سهولت تمام به امکانات مختلف این ابزار در دسکتاپ دسترسی داشته باشید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد تا بتوانید زمان باقی‌مانده تا نمازهای واجب یومیه را مشاهده و در قالب یک شمارشگر زمان آن را مشاهده کنید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار سریع و آسان است و به شما امکانی می‌دهد که بتوانید بسته به موقعیت مکانی فعلی خود، زمان باقی مانده تا وقت اذان را مشاهده و یا اینکه اعلان صوتی پخش اذان را در صبح، ظهر/عصر، مغرب/عشا را پخش کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Muezzin را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Muezzin :

– امکان یادآوری اوقات شرعی بر اساس محل زندگی کاربر

– امکان نمایش اعلان صوتی و پخش اذان همزمان با نمازهای یومیه

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Muezzin.cover1  300x165 - دانلود Muezzin 0.2.2 - مؤذن؛ نرم افزار اذان‌گو و نماز برای ویندوز Muezzin.cover2  300x165 - دانلود Muezzin 0.2.2 - مؤذن؛ نرم افزار اذان‌گو و نماز برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 79.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR