دانلود Raise Data Recovery for FAT / NTFS 5.19.0 – نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده

دانلود Raise Data Recovery for FAT / NTFS 5.18.3 - نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده

 

دانلود Raise Data Recovery for FAT / NTFS

| نرم افزار بازیابی فایل های حذف شده |

 

Raise Data Recovery for FAT / NTFS 5.19.0 نام 2 نرم افزار مجزا از هم برای بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع دیسک ها با فرمت های NTFS یا FAT است. این نرم افزار می تواند انواع داده های حذف شده شما را از دیسک های مختلف با فرمت های NTFS, FAT, FAT32, FAT12, FAT16, FAT ریکاوری نماید. Raise Data Recovery for NTFS مناسب برای دیسک هایی است که با فایل سیستم NTFS فرمت شده اند. همچنین Raise Data Recovery for FAT به طور خاص برای دستگاه های ذخیره سازی با فایل سیستم فرمت شده FAT طراحی شده است.

فایل سیستم های NTFS یا FAT با انواع آن ، در سیستم عامل های Windows NT4 به بعد نظیر Windows NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 و نسخه سرور قابل استفاده هستند. توسط نرم افزار Raise Data Recovery for FAT / NTFS شما می توانید به راحتی انواع تصاویر ، موزیک ها ، ایمیل ها ، اسناد متنی ، فایل های PDF ، فایل های فشرده ، فیلم ها و… را از هارد دیسک ها ، دوربین های دیجیتال ، مموری کارت ها ، فلش دیسک ها و… بازیابی نمایید.  هم اکنون می توانید نرم افزار Raise Data Recovery for FAT / NTFS را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Raise Data Recovery for FAT / NTFS :

– پشتیبانی کامل از ویندوز سرورهای Microsoft Windows 2000, XP, 2003 Server, Vista, 2008 Server

– پشتیبانی کامل از Windows NT4, Windows 2000, XP, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10

– ساپورت کامل فرمت های فایل سیستمی NTFS ، Fat در ویندوز

– قابلیت بازگردانی اطلاعات حذف شده به طرق مختلف

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR