دانلود GhostBuster 1.0.10.0 – حذف کردن ردپای دیوایس‌های جدا شده از سیستم

دانلود GhostBuster 1.0.10.0 - حذف کردن ردپای دیوایس‌های جدا شده از سیستم

 

دانلود GhostBuster

| حذف کردن ردپای دیوایس‌های جدا شده از سیستم |

 

GhostBuster 1.0.10.0 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی به منظور تشخیص دیوایس‌هایی است که از سیستم جدا شده و تنها ردپایی از آن‌ها در رجیستری ویندوز برجای مانده است. همانطور که می‌دانید، اتصال هرگونه حافظه قابل حمل، دستگاه‌های خارجی (نظیر دوربین دیجیتال، گوشی موبایل و …) از طریق کابل USB به سیستم، اطلاعاتی از آن را در رجیستری ویندوز ذخیره می‌کند تا در اتصال‌های بعدی، فرآیند شناسایی آن سریع‌تر انجام پذیرد. اما اگر که شما قصد داشته باشید این ردپا را از سیستم پاک کنید، راهکار پیش‌فرضی برای آن وجود ندارد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌تواند سخت‌افزارهای جدا شده از سیستم را شناسایی و ردپای آن‌ها را از سیستم حذف نماید.

این نرم افزار به شکلی ساده و آسان، کلیه دیوایس‌هایی را که سابقه اتصال به سیستم داشته را شناسایی و ردپای آن‌ها را با انتخاب شما از رجیستری ویندوز حذف می‌کند. کارکرد این برنامه، مشابه فشردن کلید Uninstall از بخش دیوایس منیجر است؛ با این تفاوت که نرم افزار فوق می‌تواند دیوایس‌هایی را به شما نمایش دهد که دیگر ارتباطی با سیستم شما نداشته و از آن جدا شده‌اند. در صورتی که شما به دنبال روشی برای از بین بردن کامل این اثرات از سیستم هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار GhostBuster را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار GhostBuster :

– امکان از بین بردن ردپای دیوایس‌های جدا شده از سیستم

– امکان نمایش کامل تاریخچه سخت افزارهای مختلف نظیر اسمارت فون، دوربین دیجیتال، هارد اکسترنال و …

– دارا بودن کارکرد سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

GhostBuster.cover1  300x141 - دانلود GhostBuster 1.0.10.0 - حذف کردن ردپای دیوایس‌های جدا شده از سیستم GhostBuster.cover2  300x141 - دانلود GhostBuster 1.0.10.0 - حذف کردن ردپای دیوایس‌های جدا شده از سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR