دانلود بازی کم حجم Elven Legend برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Elven Legend برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Elven Legend برای کامپیوتر

| بازی پادشاهی الف ها |

 

Elven Legend بازی کم حجم جدیدی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2012 توسط BigFishGames ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. شما سفری به سراسر جهان دارید ، در طول مسیر ، نابودی پادشهی الف ها را مشاهده می کنید. اکنون یک جادوگر که خانواده سلطنت را دستگیر کرده ، در سرزمین های شمالی ناپدید گردیده است.  دختر پادشاه با نام شاهزاده Aerin ، از شما می خواهد که به کمک او شتافته و ضمن نجات دادن سلطنت ، پدر و مادر او را نیز از دست جادوگر بدجنس نجات دهید.

با دانلود و آغاز این بازی ، شما در این ماجراجویی همراه شاهزاده Aerin خواهید بود ، در این مسیر شما با هیولاهای بسیاری رو به رو می شوید ، همچنین دوستان شما در این مسیر کمک حال شما و شاهزاده Aerin برای نجات سلطنت و پادشاهی الف ها خواهند بود. از سایر امکانات این بازی می توان به حضور کاراکترهای مختلف ، محیط رنگارنگ و جذاب و همچنین حجم کم اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Elven Legend را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Elven Legend1 Elven Legend2

 

Elven Legend3 Elven Legend4



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 2.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 445 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 207 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR