دانلود بازی Stronghold Warlords The Warrior Queen v1.10.23988 برای کامپیوتر

دانلود بازی Stronghold Warlords برای PC

 

دانلود بازی Stronghold Warlords برای کامپیوتر

| بازی قلعه: جنگ پادشاهان |

| نسخه GOG |

 

بروزرسانی در تاریخ 1401/07/02: نسخه جدید Stronghold Warlords Special Edition v1.11.24176-GOG به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Stronghold Warlords Special Edition v1.11.24176 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2021 توسط FireFly Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی قلعه (Stronghold)، یکی از مجموعه بازی‌های قدیمی و محبوب است که در ایران هم با نام قلعه و هم با عنوان جنگ های صلیبی شناخته می‌شود و همین حالا هم طرفداران بسیار زیادی دارد. نسخه جدید این بازی که اولین بار در نمایشگاه E3 2019 رونمایی شد، سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار به طور رسمی نیز عرضه گردیده است. این بازی به مانند سری‌های قبل، توسط استودیوی فایرفلای ساخته شده و سعی دارد باری دیگر موفقیت پیشین خود را تکرار کند. نسخه جدید این بازی، در قاره آسیا جریان دارد و در آن شاهد تمدن‌هایی از چین تا مغولستان هستیم. به مانند نسخه‌های پیشین، در این بازی هم شما می‌توانید قلعه خود را بسازید و پس از آموزش دادن نیروها، برای حمله به دشمنان آماده شوید.

در این نسخه از بازی، مجددا قرار است که شاهد نبرد بزرگ‌ترین پادشاهان تاریخ باشیم. هرک از پادشاهان جنگی، خصوصیات خاص خود را در فرماندهی دارند و شما می‌توانید با گزینش هریک، استراتژی خاص خود را در سرزمین‌تان در پیش بگیرید. در نسخه جدید این بازی، شما به شرق آسیا خواهید رفت. جایی که پادشاهان جنگی می‌توانند با تربیت نیروهای خود، برای تجربه‌ای نبردی سرنوشت‌ساز علیه قلعه‌های ژاپن، چین و یا مغولستان آماده شوند. در این بازی، جنگ سالاران تاریخی با انواع مختلف سلاح‌های نبرد می‌توانند دیگر سرزمین‌ها را محاصره کنند و در حالت داستانی بازی، در تاریخ سرنوشت‌ساز باشند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Stronghold Warlords را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Stronghold Warlords :

 

Stronghold Warlords 1 300x169 - دانلود بازی Stronghold Warlords The Warrior Queen v1.10.23988 برای کامپیوتر Stronghold Warlords 2 300x169 - دانلود بازی Stronghold Warlords The Warrior Queen v1.10.23988 برای کامپیوتر

 

Stronghold Warlords 3 300x169 - دانلود بازی Stronghold Warlords The Warrior Queen v1.10.23988 برای کامپیوتر Stronghold Warlords 4 300x169 - دانلود بازی Stronghold Warlords The Warrior Queen v1.10.23988 برای کامپیوتر

 

تریلر بازی Stronghold Warlords :

 



مهرگان آی‌تی


This release is standalone and includes the following DLC:

> Stronghold: Warlords – Special Edition
> Stronghold: Warlords – The Art of War Campaign
> Stronghold: Warlords – The Mongol Empire Campaign
> Stronghold: Warlords – Rise of the Shogun Campaign
> Stronghold: Warlords – The Warrior Queen Campaign

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

 OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Intel i5-3330 3.0Ghz or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD7970 (2 GB VRAM)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: Intel Core i7-3770 3.4GHz or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 970 or AMD Radeon R9 290
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 6 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 9.78 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR