دانلود مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – محرم 1402

دانلود مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی - محرم 1402

 

دانلود سخنرانی استاد مسعود عالی

| استاد مسعود عالی – محرم 1402 |

| هیأت رایه العباس (ع) |

 

سحنرانی شب تاسوعا اضافه شد…

سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – ویژه محرم 1402؛ از دهه اول ماه محرم تا روز عاشورا و تاسوعا، ایامی است که برای مسلمانان اهمیت ویژه‌ای دارد. در این ایام، مراسم و مجالس عزاداری برگزار می‌شود و مسلمانان به زیارت امام حسین (علیه‌السلام) می‌پردازند. ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن محرم 1402 و ایام شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای ایشان، در این مطلب از سایت یاس دانلود مجموعه‌ی سخنرانی‌های استاد مسعود عالی در هیأت رایه العباس (ع) را به صورت صوتی در دسترس شما عزیزان قرار می‌دهیم.

محرم و عزاداری‌های این ماه، فرصتی جهت شناخت بهتر از زندگی، اهداف امام حسین (علیه‌السلام) و انتقال آرمان‌های او به نسل‌های بعدی است. در کنار عزاداری‌ها و شرکت در دسته‌های عزاداری،‌ بد نیست که در این شب‌ها ساعتی را پای صحبت‌های اساتید مذهبی نشسته و از آموزه‌های آنان درس بگیریم. در همین راستا، برای شما عزیزان بازدیدکننده مجموعه سخنرانی‌های استاد مسعود عالی به مناسبت محرم 1402 را آماده کرده‌ایم که به صورت شب به شب در اختیارتان قرار خواهد گرفت. هم‌اکنون می‌توانید مجموعه سخنرانی استاد عالی (ویژه محرم 1402) را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

chart pie - دانلود مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی - محرم 1402 مجموعه سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی – ویژه محرم 1402

دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب اول محرم 1402
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب دوم محرم 1402
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب سوم محرم 1402
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب چهارم محرم 1402
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب پنجم محرم 1402
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب ششم محرم 1402
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب هفتم محرم 1402
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب هشتم محرم 1402
دانلود دانلود – سخنرانی استاد عالی در شب تاسوعا محرم 1402

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR