دانلود Bitvaerk File Juggler 3.1 – سازماندهی و مدیریت خودکار فایل‌ها در ویندوز

دانلود Bitvaerk File Juggler 3.1 - سازماندهی و مدیریت خودکار فایل‌ها در ویندوز

 

دانلود Bitvaerk File Juggler

| سازماندهی و مدیریت خودکار فایل‌ها در ویندوز |

 

Bitvaerk File Juggler 3.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای سازماندهی و مدیریت خودکار فایل‌ها در ویندوز است. به کمک این برنامه، شما می‌توانید با تنظیم کردن گزینه‌های مختلف، جریان‌های کاری دلخواه خود را ایجاد و سازماندهی و مدیریت فایل‌ها را به شکل خودکار در ویندوز انجام دهید. این برنماه در واقع یک ابزار قدرتمند و کارآمد برای مدیریت و سازماندهی فایل‌ها در سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار به کمک قابلیت‌های اتوماسیون و امکان تعریف قوانین مختلف برای فایل، به کاربران کمک می‌کند تا فایل‌های خود را به صورت خودکار سازماندهی کنند.

با استفاده از این ابزار، کاربران می‌توانند گزینه‌های مختلفی را در مورد پوشه‌ها و فایل‌های خود تعریف کنند تا از این پس بر اساس آن، عملیات انتقال، تغییر نام، حذف و … به طور خودکار اجرا شوند. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به دخالت دستی، فعالیت‌های مدیریت فایل‌های خود را انجام دهند. علاوه بر این، ابزار فوق از سبک‌های مختلفی برای تعریف قوانین پشتیبانی می‌کند، از جمله قوانین مبتنی بر نام فایل یا پوشه، تاریخ ایجاد یا تغییر، نوع فایل و … که این قابلیت‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا بر اساس قوانین دلخواه خود، فایل و پوشه‌ها را سازماندهی و مدیریت کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Bitvaerk File Juggler را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Bitvaerk File Juggler :

– امکان سازماندهی خودکار فایل و فولدرها

– امکان ساخت جریان‌های کاری اتوماتیک برای فایل و پوشه‌ها

– امکان تعیین قوانین دلخواه برای ساخت جریان‌های کاری مربوط به دیتاها

– امکان حفظ نظم دیتا و سازماندهی هرچه بهتر آن‌ها در سیستم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bitvaerk File Juggler.cover1  300x195 - دانلود Bitvaerk File Juggler 3.1 - سازماندهی و مدیریت خودکار فایل‌ها در ویندوز Bitvaerk File Juggler.cover2  300x195 - دانلود Bitvaerk File Juggler 3.1 - سازماندهی و مدیریت خودکار فایل‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR