دانلود بازی Car vs Cops 1.2 – تعقیب و گریز پلیسی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Car vs Cops 1.1 - تعقیب و گریز پلیسی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Car vs Cops برای اندروید

| بازی تعقیب و گریز پلیسی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Car vs Cops 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های آرکید از استودیوی بازی سازی Ketchapp است. تعقیب و گریز ماشینی، عمدتا شامل صحنه‌هایی اکشن و جذاب است که همه برای یک بار هم که شده، هیجان خاص آن را در فیلم‌ها تجربه کرده‌ایم. در این بازی اندرویدی، شما در جریان یک سرقت مسلحانه حضور پیدا می‌کنید و پس از آنکه پلیس‌ها از جریان این موضوع مطلع می‌شوند، شرایط را برایتان سخت و دشوار می‌کنند. در این شرایط، تنها وظیفه شما این است که تا حد ممکن از دست ماشین‌های پلیس فرار کرده و آنان را با رانندگی منحصر به فرد خود سردرگم کنید.

زمانی که ماشین‌های پلیس از دستگیری شما نا امید شوند، انواع دیگری از وسایل نقلیه آنان به سراغ شما خواهند آمد. برای مثال، شاید حتی لازم باشد که از دست کامیون‌های غول‌پیکر و یا حتی هلی‌کوپترهای آنان نیز فرار کنید! به بیان دیگر، برای شما فرقی نمی‌کند که پلیس‌ها با چه وسیله‌ای در تعقیب‌تان باشند؛ چرا که در هر صورت شما یک وظیفه دارید: فرار از قانون و دستگیر شدن! هم اکنون می توانید بازی Car vs Cops را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Car vs Cops :

– دارا بودن ده‌ها وسیله نقلیه مختلف

– امکان حضور در چالش‌هایی مهیج و سرگرم‌کننده

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Car vs Cops1 84x150 - دانلود بازی Car vs Cops 1.2 - تعقیب و گریز پلیسی برای اندروید + نسخه بی نهایت Car vs Cops2 84x150 - دانلود بازی Car vs Cops 1.2 - تعقیب و گریز پلیسی برای اندروید + نسخه بی نهایت Car vs Cops3 84x150 - دانلود بازی Car vs Cops 1.2 - تعقیب و گریز پلیسی برای اندروید + نسخه بی نهایت Car vs Cops4 84x150 - دانلود بازی Car vs Cops 1.2 - تعقیب و گریز پلیسی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR