دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident برای PC

دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident برای PC

 

دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز درگیری مرزی چین و شوروی در تابستان 1969 |

| نسخه CODEX |

 

Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2018 توسط Graviteam ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سری بازی‌های شبیه‌سازی جنگ، همواره طرفداران بسیار زیادی را در میان رده‌های سنی مختلف داشته‌اند. در این میان، تعداد بسیار زیادی از افراد عاشق هدایت تانک و این سلاح پرتوان جنگی هستند! از زمان ظهور اولین تانک‌های جنگی در میادین نبرد، ده‌ها سال می‌گذرد و هر ساله ارتش‌های کشورهای گوناگون، سعی بر آن دارند تا ویژگی تانک‌های اختصاصی خود را بهبود بخشیده و نسل‌های تازه‌تری از آن را رونمایی کنند. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم، دورانی تاریخی از مرز شوروی چین و در منطقه اوچ‌آرال (Uch-Aral) در تابستان 1969 را به تصویر می‌کشد.

در تاریخ دوازدهم آگوست، سربازان مرزبانی متوجه جنبش‌های غیرعادی در ناحیه مرزی چین شدند. این موضوع، سبب شد که یکی از فرماندهان منطقه مرزی ناحیه شرق، از چین درخواست کرد تا در این باره توضیحات شفافی را ارائه کند. اما دولت به این تقاضا بی‌توجهی نشان داده و پاسخی نمی‌دهد. در شب 13 آگوست، تعداد 30 نفر از سربازان چینی از منطقه مرزی عبور کرده و یک تنش و درگیری مهم را در تاریخ به ثبت می‌رسانند. در این بازی، فرصتی برایتان مهیاست تا جنبه‌های جالب توجه و تاریخی این رویارویی نظامی را خودتان از دیدگاه سربازان جنگی تجربه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident1 300x169 - دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident برای PC Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident2 300x169 - دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident برای PC

 

Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident3 300x169 - دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident برای PC Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident4 300x169 - دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident برای PC

 

Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident5 300x169 - دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident برای PC Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident6 300x169 - دانلود بازی Graviteam Tactics Mius Front Tielieketi Incident برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7 SP1 (64-bit only)
Processor: AMD Athlon 2000/Intel Pentium 2.4 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: AMD Radeon 9500/nVidia GeForce 6600 256 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9 Compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 10 (64-bit only)
Processor: AMD FX-8350/Intel Core i5-2400S
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon HD5850/nVidia GeForce GTX 460 1GB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9 Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.60 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR