دانلود Flutter 3.16.2 – فریمورک متن باز فلاتر برای برنامه‌نویسی اندروید و iOS

دانلود Flutter 1.5.4 Hotfix 2 - فریمورک متن باز فلاتر برای برنامه‌نویسی اندروید و iOS

 

دانلود Flutter

| فریمورک متن باز فلاتر برای برنامه‌نویسی اندروید و iOS |

 

Flutter 3.16.2 تازه‌ترین نسخه از فریمورک متن‌باز فلاتر (Flutter) گوگل است که برای اولین بار توسط این کمپانی در سال 2017 به منظور تولید اپلیکیشن‌های نیتیو (Native) برای اندروید و iOS معرفی شد. این فریمورک جذاب و دوست‌داشتنی، در همین مدت زمان کوتاه توانسته علاقه بسیاری از توسعه‌دهندگان را به خود جلب کند. امروزه برنامه نویسان زیادی به تولید اپلیکیشن با فلاتر روی آورده و ایده‌های خود را به واقعیت بدل می‌سازند. فلاتر به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تنها با یک بار کدنویسی، خروجی آن را به طور همزمان برای اندروید و iOS تهیه کنید. در واقع بر خلاف رویکرد سنتی در برنامه‌نویسی اندروید و iOS، در فلاتر قادر هستید تنها با یک بار کدنویسی، پروژه خود را برای دو سیستم عامل محبوب خروجی بگیرید.

برنامه‌نویسی یک مهارت جذاب و محبوب در دنیای امروزی است. اگر از علاقه‌مندان به این حرفه باشید، احتمالا تاکنون تعداد انگشت‌شماری از زبان‌های برنامه‌نویسی را مطالعه کرده و از طرز کارکرد هریک به طور مختصری آشنایی دارید. حتی اگر تاکنون هیچ تجربه‌ای از برنامه‌نویسی نداشته باشید، احتمالا از ایده ساخت اپلیکیشن برای موبایل هیجان‌زده خواهید شد. به کمک فلاتر و با یادگیری چارچوب کلی آن، سریعا می‌توانید اولین اپلیکیشن خود را برای موبایل (اندروید/iOS) توسعه داده و آن را در اپ استور و گوگل پلی هم منتشر کنید! در این مطلب از سایت یاس دانلود، تازه‌ترین نگارش از فریمورک فلاتر را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که با دانلود و نصب آن می‌توانید ورودی به‌یادماندنی به دنیای فلاتر داشته باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Flutter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Flutter :

– فراهم‌سازی امکان توسعه اپلیکیشن با یک بار کدنویسی برای اندروید و iOS

– عدم نیاز به مهارت در زمینه برنامه‌نویسی سوئیفت، جاوا و کاتلین

– دارا بودن امکان توسعه با سرعت بالا (Hot Reload) جهت مشاهده زنده تغییرات در کد

– دارا بودن رابط‌های کاربری انعطاف‌پذیر و زیبا

– دارا بودن ده‌‌ها ویجت کاربردی برای عملکرد در اندروید و iOS

– پشتیبانی رسمی از سوی کمپانی گوگل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Flutter.cover1  300x188 - دانلود Flutter 3.16.2 - فریمورک متن باز فلاتر برای برنامه‌نویسی اندروید و iOS

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 888 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR