دانلود EaseUS Win11Builder 1.2 – نرم افزار ساخت دیسک بوتیبل ویندوز 11

دانلود EaseUS Win11Builder 1.2 - نرم افزار ساخت دیسک بوتیبل ویندوز 11

 

دانلود EaseUS Win11Builder

| نرم افزار ساخت دیسک بوتیبل ویندوز 11 |

 

EaseUS Win11Builder 1.2 نام یک ابزار رایگان و ساده به منظور ساخت دیسک بوتیبل و قابل نصب ویندوز 11 به شکل سریع و آسان است. با این برنامه، شما می‌توانید بدون آنکه نیاز به دانلود دستی ایمیج ویندوز 11 داشته باشید، دیسک بوتیبل آن را بسازید. همانطور که میأ‌انید، چندی پیش شرکت مایکروسافت از نسخه جدید سیستم عامل خود تحت عنوان ویندوز 11 (Windows 11) رونمایی کرد. آن‌طور که مایکروسافت وعده داده، تا پایان سال جاری ویندوز 11 به طور رسمی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این سیستم‌عامل، هم‌اکنون در قالب برنامه اینسایدر در دسترس رار دارد؛ از این روی کاربر این فرصت را دارد که بتواند ویندوز 11 را همین حالا هم نصب و تست کند.

اما اگر که شما نمی‌خواهید که ویندوز 11 و فایل ایزوی آن را به شکل دستی دانلود و دیسک بوت آن را بسازید، این برنامه می‌تواند این کار را برای شما به شکل خودکار انجام دهد. در واقع با استفاده از این برنامه، دیگر هیچ دردسری برای دانلود دستی فایل ایمیج ویندوز 11 تجربه نخواهید کرد. این برنامه می‌تواند TPM 2.0 برای نصب ویندوز 11 را بایپس کند و به راحتی آخرین نسخه در دسترس از ویندوز 11 را بر روی فلش مموری شما بوتیبل کند تا بتوانید آن را بر روی سیستم خود نصب کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EaseUS Win11Builder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EaseUS Win11Builder :

– امکان دانلود سریع و ساخت دیسک بوتیبل ویندوز 11

– فراهم‌سازی امکان نصب آسان ویندوز 11 بدون محدودیت TPM 2.0

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EaseUS Win11Builder.cover1  300x218 - دانلود EaseUS Win11Builder 1.2 - نرم افزار ساخت دیسک بوتیبل ویندوز 11 EaseUS Win11Builder.cover2  300x218 - دانلود EaseUS Win11Builder 1.2 - نرم افزار ساخت دیسک بوتیبل ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR