دانلود بازی Stickman Sniper Squad 2017 1.2 – جوخه استیکمن های اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Stickman Sniper Squad 2017 1.2 - جوخه استیکمن های اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Stickman Sniper Squad 2017 برای اندروید

| بازی جوخه استیکمن های اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Stickman Sniper Squad 2017 1.2 یکی دیگر از سری بازی های اکشن و اول شخص، این بار حضور استیکمن هاست. استیکمن ها یا آدمک های سیاه رنگ، کاراکترهایی دوست داشتنی هستند که طی سال های گذشته پا به عرصه های مختلفی گذاشته اند. از بازی های ورزشی مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال گرفته تا حرکات نینجا و شمشیر بازی از جمله عناوینی بوده که تاکنون از استیکمن ها شاهد بوده ایم. در آغاز سال 2017، استیکمن ها دست به اسلحه گرفته و این بار در نقش تک تیراندازهایی ماهر نقش آفرینی خواهند کرد.

در شهر جرم و جنایات بسیاری رخ می دهد، استیکمن ها در اطراف خود شاهد جنایاتی هستند که چشم پوشی از آنان کاری غیرممکن است. تبهکاران با تشکیل باندهایی خطرناک، به بانک ها حمله کرده و پول ها را به سرقت می برند و در مواردی خطرناک تر، مردمان بی گناه را به گروگان می گیرند. اکنون استیکمن ها قصد دارند که شهر را از دست این تبهکاران گرفته و جرم و جنایت را از چهره آن پاک کنند. هم اکنون می توانید بازی Stickman Sniper Squad 2017 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Stickman Sniper Squad 2017 :

– طراحی گرافیکی 3 بعدی با افکت های صوتی جذاب

– امکان شرکت در مأموریت های دلهره آور با اسلحه تک تیر انداز

– دارا بودن دشمنان مختلف برای نشانه گیری

– دارا بودن سناریوهای جذاب و سرگرم کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stickman Sniper Squad 20171 150x90 - دانلود بازی Stickman Sniper Squad 2017 1.2 - جوخه استیکمن های اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت Stickman Sniper Squad 20172 150x90 - دانلود بازی Stickman Sniper Squad 2017 1.2 - جوخه استیکمن های اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت Stickman Sniper Squad 20173 150x90 - دانلود بازی Stickman Sniper Squad 2017 1.2 - جوخه استیکمن های اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت Stickman Sniper Squad 20174 150x90 - دانلود بازی Stickman Sniper Squad 2017 1.2 - جوخه استیکمن های اسنایپر برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 64 + 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR