دانلود VeryPDF PDF Editor 5.0 – نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل‌های PDF

دانلود VeryPDF PDF Editor 5.0 - نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل‌های PDF

 

دانلود VeryPDF PDF Editor

| نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل‌های PDF |

 

VeryPDF PDF Editor 5.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی مدیریت و ویرایش فایل‌های PDF است که با دارا بودن امکانات جامع، شما را از هرگونه ابزار مشابه جهت باز کردن و ویرایش کردن محتوای اسناد پی‌دی‌اف بی‌نیاز خواهد کرد. این برنامه یک نرم افزار قدرتمند برای ویرایش و تولید محتوای PDF است. این نرم افزار به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی و با قابلیت‌های پیشرفته، فایل‌های PDF را ویرایش و سفارشی کنند. با استفاده از نرم افزار فوق، کاربران می‌توانند متن، تصاویر، جداول و سایر عناصر گرافیکی را در فایل PDF ویرایش کنند. آنها می‌توانند متن را ویرایش، حذف یا افزوده کنند، تصاویر را جابجا کنند و اندازه آنها را تغییر دهند، جداول را ویرایش کنند و ایجاد یا حذف ستون‌ها و ردیف‌ها را انجام دهند. همچنین، این نرم افزار امکاناتی مانند تغییر فونت و اندازه متن، افزودن لینک‌ها و واترمارک را نیز فراهم می‌کند.

این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که هر کاربری به سرعت می‌تواند طرز کار با آن را یاد بگیرد و به شکلی سریع و ساده اسناد دلخواه خود را ایجاد و یا ویرایش نماید. امکان ویرایش محتوای متنی، درج توضیحات، درج شکل و یا ویرایش و حذف آن، کار با فرم‌ها و … از اصلی‌ترین امکانات این نرم افزار است که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VeryPDF PDF Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VeryPDF PDF Editor :

– امکان افزودن امضای دیجیتال به فایل پی‌دی‌اف

– قابلیت کپی محتوا شامل متن و عکس

– امکان دستکاری محتوای متنی و تصویری در فایل‌های PDF

– قابلیت درج لینک‌های قابل کلیک کردن در فایل‌های پی‌دی‌اف

– امکان نمایش و ویرایش حرفه‌ای اسناد PDF

– قابلیت ساخت فایل PDF از ترکیب چند فایل با هم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VeryPDF PDF Editor.cover1  300x201 - دانلود VeryPDF PDF Editor 5.0 - نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل‌های PDF VeryPDF PDF Editor.cover2  300x160 - دانلود VeryPDF PDF Editor 5.0 - نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR