دانلود iCare Format Recovery 8.0.0.6 + Portable – بازیابی اطلاعات فرمت شده

دانلود iCare Format Recovery Pro 6.0.0 + Portable - بازیابی اطلاعات فرمت شده

 

دانلود iCare Format Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات فرمت شده |

 

iCare Format Recovery 8.0.0.6 + Portable نام یک راه‌حل حرفه‌ای و قدرتمند، به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده کاربران از انواع حافظه‌های فرمت شده است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که اخیرا بخش مهمی از اطلاعات خود را از دست داده‌اید، نرم افزار iCare Format Recovery Pro می‌تواند داده‌هایتان را به صورت تضمینی بازیابی کند! همانطور که از نام این برنامه پیداست، نرم افزار مذکور قادر است اطلاعات کاربر را از هارد دیسک، فلش‌مموری و یا کارت‌های حافظه فرمت شده بازیابی کند.

صرف‌نظر از آنکه شما دیسک مورد نظر خود را به صورت سریع یا کامل فرمت کرده باشید، این برنامه شما را قادر خواهد ساخت اطلاعات خود را از حافظه‌های فرمت شده بازیابی کنید. شیوه کاری این نرم افزار بسیار ساده و قابل فهم است و برای کار با آن، نیازی به دانش فنی پیچیده‌ای نخواهید داشت. از این جهت، شما به آسانی می‌توانید داده‌های حذف شده خود را از حافظه‌های فرمت شده بازیابی نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار iCare Format Recovery Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iCare Format Recovery Pro :

– امکان بازیابی اطلاعات کاربران از دیسک‌های فلش مموری، هارد دیسک و یا مموری کارت

– پشتیبانی از فرمت‌های سریع و کامل

– پشتیبانی کامل از فرمت‌های FAT32/EXFAT/NTFS

– قابلیت بازیابی اطلاعات از حافظه‌های کرش کرده

– پشتیبانی از انواع حافظه‌ها

– سازگاری با انواع مختلفی از داده‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.2 + 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR