دانلود PPSSPP Gold – PSP Emulator 1.15.3 – شبیه ساز بازی های PSP برای اندروید

دانلود PPSSPP Gold - PSP Emulator 1.6.3 - شبیه ساز بازی های PSP برای اندروید

 

دانلود PPSSPP Gold – PSP Emulator برای اندروید

| شبیه ساز بازی های PSP برای اندروید |

 

PPSSPP Gold – PSP Emulator 1.15.3 نام یک نرم افزار قدرتمند و شناخته شده جهت شبیه‌سازی اجرای بازی‌های کنسول PSP بر روی گوشی و تبلت‌های اندروید است. همانطور که احتمالا به خاطر دارید، در چند سال گذشته که هیچ اثری از پلتفرم‌ها و اسمارت‌فون‌های امروزی نبود، کنسول‌های بازی تنها وسایل موجود برای سرگرمی گیمرها بودند. در این میان، کنسول پی‌اس‌پی (PSP) که از سوی شرکت سونی (Sony Corporation) عرضه می‌شد، توانست با عرضه نسل‌های مختلف این کنسول جمع‌وجور و زیبا، علاقه‌مندان بسیاری را به خود جذب کند. در کنار این موضوع، بسیاری از شرکت‌های بازی‌سازی معتبر در دنیا نیز برای ساخت و سازگارسازی عناوین خود با این کنسول، نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

کنسول مذکور که با عنوان پلی استیشن همراه (Portable Play Station) شناخته می‌شد، در مدتی اندک توانست میلیون‌ها گیمر از سراسر دنیا را به خود جذب کند و بازاری داغ را برای علاقه‌مندان به بازی‌های دیجیتالی رقم بزند. با توجه به بازی‌های بسیاری که تاکنون برای این کنسول‌ها عرضه شده‌اند، جای خالی یک شبیه‌ساز برای اجرای بازی‌های پی‌اس‌پی بر روی موبایل‌های اندروید به خوبی حس می‌شد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، قادر است بازی‌های PSP را بر روی گوشی و یا تبلت‌های اندرویدی شما شبیه‌سازی کند تا شما گیمرهای عزیز بتوانید بازی‌های مورد علاقه خود را بدون نیاز به خریداری یک کنسول PSP، بر روی گوشی موبایل خود تجربه کنید! هم اکنون می توانید نرم افزار PPSSPP Gold – PSP Emulator برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PPSSPP Gold – PSP Emulator :

– امکان اجرای تمامی بازی‌های PSP بر روی گوشی و تبلت‌های اندروید

– قابلیت تجربه بازی‌های محبوب کنسول بازی پی‌اس‌پی با بالاترین کیفیت

– امکان نصب و راه‌اندازی بسیار ساده و آسان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PPSSPP Gold1 150x84 - دانلود PPSSPP Gold - PSP Emulator 1.15.3 - شبیه ساز بازی های PSP برای اندروید PPSSPP Gold2 150x84 - دانلود PPSSPP Gold - PSP Emulator 1.15.3 - شبیه ساز بازی های PSP برای اندروید PPSSPP Gold3 150x84 - دانلود PPSSPP Gold - PSP Emulator 1.15.3 - شبیه ساز بازی های PSP برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

** بازی‌های PSP با فرمت ISO/CSO را در آدرس PSP/GAME از حافظه داخلی و یا کارت حافظه کپی کنید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR