دانلود بازی Resoraki The racing برای PC

دانلود بازی Resoraki The racing برای PC

 

دانلود بازی Resoraki The racing برای کامپیوتر

| بازی مسابقات ماشین کوچولو |

| نسخه TENOKE |

 

Resoraki The racing بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، کژوال و مسابقه‌ای می باشد که در سال 2023 توسط Airem ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما دوست‌داران سری بازی‌های رقابتی آماده کرده‌ایم، یک عنوان جدید و جذاب است که در آن شما پشت فرمان ماشین اسباب بازی خواهید نشست و می‌توانید در مسیرهایی زیبا از لهستان، فنلاند، استرالیا و یونان مسابقه دهید. در مسابقات قهرمانی این بازی، تمامی ماشین‌ها در سبک ماشین‌های کوچک و اسباب‌بازی بوده و شما می‌توانید به انتخاب خود هم به صورت آفلاین و هم آنلاین با دوستان به رقابت بپردازید.

گرافیک این بازی ترکیبی از سبک انیمه، کارتون و کمیک است که بازی را از نظر بصری به شکلی جذاب‌تر در پیش روی پلیر قرار می‌دهید. بازی دارای سبک‌های مختلفی است که علاقه‌مندان به سری بازی‌های رقابتی می‌توانند هریک از آن‌ها را امتحان کرده و مهارت خود را در آن به چالش بکشند. شما می‌توانید این بازی را با کنترلرهای کامپیوتر هم انجام دهید و به شکل ساده‌تری اتومبیل خود را کنترل کنید. بازی دارای 3 سطح دشواری مختلف است و شما می‌توانید در حالت داستانی، ماموریت‌های مختلف را کامل کرده و در رقابت با دیگران به رتبه‌های بالاتر برسید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Resoraki The racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Resoraki The racing1 300x169 - دانلود بازی Resoraki The racing برای PC Resoraki The racing2 300x169 - دانلود بازی Resoraki The racing برای PC

 

Resoraki The racing4 300x169 - دانلود بازی Resoraki The racing برای PC Resoraki The racing3 300x169 - دانلود بازی Resoraki The racing برای PC

 

تریلر بازی Resoraki The racing :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows
Processor: AMD A10-7890K processor (2016 release date) Intel Core i5 4690 / AMD Ryzen 5 1500X or Potato Int3l
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVidia GeForce GTX 760 2GB or legendary GeForce GTX 1060 6GB
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/10/11
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Legendary GeForce GTX 1060 8GB or NVidia GeForce GTX 1070 8GB or RTX 3060 TI
Storage: 4 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.002 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR