دانلود AIPRM for ChatGPT 1.2.2.21 – مجموعه پرامپ‌های آماده و استاندارد برای استفاده هرچه بهتر از ChatGPT

دانلود AIPRM for ChatGPT 1.2.2.21 - مجموعه پرامپ‌های آماده و استاندارد برای استفاده هرچه بهتر از ChatGPT

 

دانلود AIPRM for ChatGPT

| مجموعه پرامپ‌های آماده و استاندارد برای استفاده هرچه بهتر از ChatGPT |

 

AIPRM for ChatGPT 1.2.2.21 نام یک افزونه جدید، کاربردی و بسیار مفید در زمینه‌ی فراهم‌سازی امکان استفاده‌ی هرچه بهتر از چت جی پی تی (ChatGPT) است. همانطور که می‌دانیم، این روزها استفاده از هوش مصنوعی و چت‌بات‌های موجود در بین کاربران از محبوبیت بسیاری برخوردارند و کاربر می‌تواند با یک پرامپ ساده، پاسخ مربوط به مسئله یا پرسش مورد نظر خود را سریعا به دست آورد. اگر که شما نیز از کاربران سرویس‌های چت‌بات هوش مصنوعی نظیر مایکروسافت کوپایلت، چت جی پی تی و … هستید، احتمالا تا کنون از اهمیت بسیار بالای پرامپ‌ها و نوشتن آن آگاه هستید. هرچقدر که پرامپ‌های نوشته شده دقیق و شفاف‌تر باشند، پاسخ به آن‌ها نیز به نیاز شما نزدیک‌تر خواهد بود.

برای شما کاربران عزیز وب‌سایت یاس دانلود، یک افزونه‌ی جدید را آماده کرده‌ایم که از طریق آن می‌توانید به لیست کاملی از انواع پرامپ‌ها دسترسی داشته و با یک کلیک از آن‌ها استفاده کنید و به نتایج مدنظر خود برسید. این افزونه که بر روی گوگل کروم نصب می‌شود، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید بهترین پرامپ‌ها را همواره در دسترس خود داشته و بسته به نیاز خود تنها با یک کلیک از آن‌ها استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Right-Click Uninstall را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Right-Click Uninstall :

– دسترسی به لیست کامل پرامپ‌های آماده و پرکاربرد

– فراهم‌سازی امکان استفاده هرچه بهتر از دستورات مهم و پرکاربرد در ChatGPT

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AIPRM for ChatGPT.cover1  300x188 - دانلود AIPRM for ChatGPT 1.2.2.21 - مجموعه پرامپ‌های آماده و استاندارد برای استفاده هرچه بهتر از ChatGPT AIPRM for ChatGPT.cover2  300x188 - دانلود AIPRM for ChatGPT 1.2.2.21 - مجموعه پرامپ‌های آماده و استاندارد برای استفاده هرچه بهتر از ChatGPT

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : CRX
  • حجم : 310 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR