دانلود Luxion KeyShot Enterprise 6.0.264 x86/x64 – طراحی مدل های 3 بعدی

دانلود Luxion KeyShot Enterprise 6.0.264 x86/x64 - طراحی مدل های 3 بعدی

 

دانلود Luxion KeyShot Enterprise

| طراحی مدل های 3 بعدی |

 

Luxion KeyShot Enterprise 6.0.264 x86/x64 نام نرم افزاری حرفه ای و بسیار قدرتمند ، در زمینه طراحی انواع مدل های 3 بعدی است. Luxion KeyShot 6 سادگی و سرعت بسیار بیشتری را در زمینه طراحی مدل های 3 بعدی با کیفیت بسیار بالا فراهم می آورد ، اکنون می توانید در یک محیط کاری بسیار بهینه سازی شده و خاصیت های نورپردازی و بهره گیری از ویژگی های متریال KeyShot Material Graph ، مدل های 3 بعدی خود را رندر کنید. ابزار حرفه ای اسکریپت نویسی و کار با اشکال هندسی در Luxion KeyShot 6 شما را قادر می سازد عکس های شگفت انگیز را با سرعت بسیار بیشتری ایجاد کنید.

Luxion KeyShot 6 راه هایی ساده تر را برای راه اندازی سکانس صفحه شما در اختیارتان قرار می دهد ، اکنون می توانید طرح های مؤثرتر را در زمانی کوتاه تر ارائه کنید. کنترل بیشتر بر روی متریال ها و قابلیت های ویرایشی گسترده و بدون محدودیت با ترکیب قابلیت های وسیع برای کار با اشکال هندسی ، ویرایش آن ها و رندرینگ سکانس ، همه و همه دست به دست هم داده تا یک محیطک اری بسیار حرفه ای را برای ایجاد طرح های 3 بعدی در اختیار شما قرار دهند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Luxion KeyShot Enterprise را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Luxion KeyShot Enterprise :

– ارائه راه های ساده تر برای راه اندازی صفحه کاری و ارائه مدل های مؤثرتر در زمانی کوتاه

– کنترل بیشتر بر روی مرتیال های محیط طراحی

– قابلیت های فوق العاده در کار با اشکال هندسی ، اسکریپت نویسی و رندرینگ سکانس ها

– امکان طراحی و ساخت انیمیشن های تعاملی

– امکان کار با نور به شکلی فوق العاده برای استفاده در طرح های مبتنی بر وضعیت های فیزیکی اشیاء

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Intel Pentium 4 Processor or AMD or Better
Windows 7 32/64 Bit
OpenGL 2.x or Higher

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 534 + 556 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR