دانلود NoteCase Pro 4.7.7 – نرم افزار ثبت و مدیریت انواع نوشته، یادداشت و … در ویندوز

دانلود NoteCase Pro 4.7.7 - نرم افزار ثبت و مدیریت انواع نوشته، یادداشت و ... در ویندوز

 

دانلود NoteCase Pro

| نرم افزار ثبت و مدیریت انواع نوشته، یادداشت و … در ویندوز |

 

NoteCase Pro 4.7.7 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور ثبت و مدیریت انواع نوشته، یادداشت و … در ویندوز است. با وجود اینکه ویندوز به طور پیش‌فرض ابزاری ساده را برای ثبت یادداشت در خود جای داده، اما امکانات محدود آن سبب شده که کاربران ابزارهای جایگزین را به آن ترجیح دهند. اگر که شما هم از کاربرانی است که در روز با مشغله‌ی کاری بسیار دست و پنجه نرم می‌کنید و به دنبال ابزاری برای ثبت و ذخیره یادداشت، یادآورها و … هستید، این برنامه می‌تواند به شدت برای شما کاربردی باشد. این ابزار در واقع یک نرم افزار مدیریت یادداشت ها و ساختاردهی اطلاعات است که بتوانید از آن برای ذخیره و مرتب سازی یادداشت ها، لیست ها، و اطلاعات شخصی استفاده کنید. این نرم افزار برای افرادی که به دنبال یک راهکار ساده برای سازماندهی اطلاعات شخصی یا کاری خود هستند، مناسب است. به کمک این ابزار، می‌توانید یادداشت‌های خود را با استفاده از ساختارهای درختی و موضوعی مرتب کنید و اطلاعات مهم خود را به راحتی پیدا کنید.

این برنامه در واقع یک نرم افزار قدرتمند و چابک برای مدیریت یادداشت‌ها، برنامه‌ها، لیست‌ها و سازماندهی اطلاعات است. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا یادداشت‌های خود را بصورت ساختارمند و سلسله مراتبی مدیریت کنید تا اطلاعات راحت‌تر جستجو و دسترسی داشته باشید. همچنین این ابزار قابلیت ایجاد لینک‌ها بین یادداشت‌ها، اعمال تگ‌ها، و استفاده از فرمت‌های گوناگون برای زیبایی بخشیدن به یادداشت‌های شما را داراست. این نرم افزار برای افرادی که به دنبال راهکار ساده و قدرتمند برای سازماندهی اطلاعات شخصی یا کاری خود هستند، بسیار مناسب است. بنابراین‌، می‌تواند یک ابزار موثر برای مدیریت اطلاعات و افزایش بهره‌وری شما باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NoteCase را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NoteCase Pro :

– پشتیبانی از انواع پلتفرم‌ها

– قابلیت تایپ نوشته‌ها در انواع زبان‌ها

– قابلیت ایمپورت و اکسپورت با پشتیبانی از 30 فرمت مختلف

– امکان تصحیح غلط‌های املایی

– امکان پرینت کردن نوشته‌ها

– قابلیت درج وظایف و یادآور

– امکان افزودن فایل ضمیمه به نوشته‌ها

– امکان افزودن فایل صوتی به نوشته‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NoteCase Pro.cover1  300x214 - دانلود NoteCase Pro 4.7.7 - نرم افزار ثبت و مدیریت انواع نوشته، یادداشت و ... در ویندوز NoteCase Pro.cover2  300x214 - دانلود NoteCase Pro 4.7.7 - نرم افزار ثبت و مدیریت انواع نوشته، یادداشت و ... در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 95.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR