دانلود SortedKi 2.0.1 – نرم افزار مرتب‌سازی دلخواه فایل‌ها در سیستم

دانلود SortedKi 2.0.1 - نرم افزار مرتب‌سازی دلخواه فایل‌ها در سیستم

 

دانلود SortedKi

| نرم افزار مرتب‌سازی دلخواه فایل‌ها در سیستم |

 

SortedKi 2.0.1 نام یک ابزار جدید، سبک و ساده به منظور فراهم‌سازی امکانی سریع جهت مرتب‌سازی فایل‌ها در کامپیوتر است. با این نرم افزار، کاربر می‌تواند قوانین دلخواه خود برای مرتب کردن فایل‌ها را تعریف کند و بدین ترتیب، مدیریت فایل‌ها و مرتب‌سازی آن را به شکل ساده‌تری انجام دهد. اگر که احساس می‌کنید کامپیوتر شما از فایل و فولدرهای پرتعداد شلوغ شده و پیدا کردن اطلاعات مورد نظر برایتان سخت و زمان‌بر شده، بد نیست که فکری به حال مرتب‌سازی فایل‌ها کنید. مرتب کردن فایل‌ها یک فعالیت مهم است که مزایای متعددی دارد. این فرآیند به معنای دسته‌بندی و تنظیم فایل‌ها و پوشه‌ها در یک سیستم کامپیوتری است. برخی از مزایای مرتب کردن فایل‌ها می‌توان به مواردی همچون دسترسی آسان‌تر، بهبود کارایی، کاهش فضای اشغال شده در هارد درایو، بالا بردن امنیت و حریم خصوصی و … اشاره کرد.

این نرم افزار، یک راهکار جدید و قابل اطمینان برای کمک به شما جهت مرتب‌سازی اطلاعات است. برای کاربران مبتدی‌تر، این ابزار یک راهکار ساده و از پیش تعیین شده را در نظر گرفته تا بتوانید با چند کلیک ساده، مرتب‌سازی فایل‌ها را با سرعت و سادگی بیشتری انجام دهید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که با کمک آن، کاربر می‌تواند قوانین دلخواه خود را برای مرتب‌سازی فایل‌ها تعریف کند و در ادامه اطلاعات مورد نظر را بر اساس فرمت آن‌ها، اسامی، تاریخ ایجاد و … مرتب نماید.  هم اکنون می توانید نرم افزار SortedKi را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SortedKi :

– قابلیت مرتب‌سازی سریع و آسان فایل‌ها

– امکان تعریف قوانین دلخواه برای مرتب کردن فایل‌ها

– فراهم‌سازی قابلیت دسترسی ساده و سریع‌تر به اطلاعات پراستفاده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SortedKi.cover1  290x300 - دانلود SortedKi 2.0.1 - نرم افزار مرتب‌سازی دلخواه فایل‌ها در سیستم SortedKi.cover2  290x300 - دانلود SortedKi 2.0.1 - نرم افزار مرتب‌سازی دلخواه فایل‌ها در سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR