دانلود dbForge Studio 2022 for PostgreSQL Enterprise 2.3.285 x64 – مدیریت پایگاه داده پستگرس‌کیوال

دانلود dbForge Studio 2022 for PostgreSQL Enterprise 2.3.285 x64 - مدیریت پایگاه داده پستگرس‌کیوال

 

دانلود dbForge Studio 2022 for PostgreSQL

| مدیریت پایگاه داده پستگرس‌کیوال |

 

dbForge Studio 2022 for PostgreSQL Enterprise 2.3.285 x64 نام یک کلاینت گرافیکی قدرتمند و حرفه‌ای برای کار با پایگاه داده پستگرس‌کیو‌ال (PostgreSQL) است که مناسب برای توسعه اپلیکیشن و کار با پایگاه داده طراحی شده است. این نرم افزار در واقع یک IDE قوی برای کار با PostgreSQL است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند کوئری‌ها را بنویسد و یا اینکه آن‌ها را ویرایش کند. علاوه بر این، امکان مدیریت داده، گزارش‌گیری از داده‌ها، ایمپورت و اکسپورت دیتا و … از اصلی‌ترین امکانات این نرم افزار به شمار می‌روند. این نرم افزار یکی از بهترین راهکارهای در دسترس برای ارتباط و کار با پایگاه داده‌ی PostgreSQL است که با دارا بودن امکاناتی منحصر به فرد و قوی، توانسته به عنوان یک ابزار قابل اطمینان برای کار با این پایگاه داده شناخته شود.

این نرم افزار، یک محیط توسعه‌ی قوی برای مدیریت کارآمد آبجکت‌های پایگاه داده، ایجاد و اجرای کوئری‌ها و همچنین دسترسی و کار بر روی دیتای موجود در جداول پایگاه داده‌ی پستگرس‌کیو‌ال است. هدف از توسعه‌ی این برنامه، فراهم‌سازی یک محیط توسعه‌ی بسیار قوی و کاربرپسند برای کاربران در زمینه‌ی کار با PostgreSQL است. در محیط این نرم افزار، شما به عنوان توسعه‌دهنده‌ی پایگاه داده می‌توانید به آبجکت‌های مختلف نظیر جداول، ویوها، پروسیجرها، فانکشن‌ها و … دسترسی داشته و اقدام به بهینه‌سازی و یا دیباگ کردن آن بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار dbForge Studio 2022 for PostgreSQL را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار dbForge Studio 2022 for PostgreSQL :

– امکان کوئری‌نویسی پیشرفته با قابلیت فرمت خودکار کدهای SQL و بررسی سینتکس کوئری‌ها

– دارا بودن دیتابیس اکسپلورر و دسترسی درختی به اسکیما، تیبل‌ها و …

– امکان ایمپورت و اکسپورت دیتا

– دارا بودن کوئری پروفایلر پیشرفته برای بهینه‌سازی کوئری‌ها

– دارا بودن امکان گزارش‌گیری از دیتا و آنالیز داده‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dbForge Studio 2022 for PostgreSQL.cover1  300x213 - دانلود dbForge Studio 2022 for PostgreSQL Enterprise 2.3.285 x64 - مدیریت پایگاه داده پستگرس‌کیوال dbForge Studio 2022 for PostgreSQL.cover2  300x213 - دانلود dbForge Studio 2022 for PostgreSQL Enterprise 2.3.285 x64 - مدیریت پایگاه داده پستگرس‌کیوال

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR