دانلود Surrealist 1.11.0 – ارتباط و مدیریت پایگاه داده SurrealDB

دانلود Surrealist 1.11.0 - ارتباط و مدیریت پایگاه داده SurrealDB

 

دانلود Surrealist

| ارتباط و مدیریت پایگاه داده SurrealDB |

 

Surrealist 1.11.0 نام یک سیستم پایگاه داده‌ی بسیار قوی و کاربردی است که با استفاده از آن می‌توان برنامه‌ها را ساده و سریع‌تر توسعه داد. این سیستم پایگاه داده، یک پلتفرم داینامیک و تطبیق‌پذیر را متناسب با کسب و کار شما ارائه می‌کند. این سیستم با مجهز بودن به جدیدترین سولوشن‌های دیتابی، ابزارها، سرویس‌ها و…، به شما اجازه می‌دهد تا سیستمی بسیار قوی را در قلب اپلیکیشن یا وب سرور خود داشته باشید. زبان کوئری‌نویسی در این سیستم پایگاه داده شباهت بسیاری به SQL دارد که SurrealQL نام‌گذاری شده و برخی امکانات قوی‌ و پیشرفته‌تر را نیز در خود جای داده است.

SurrealDB دارای ساختاری منعطف و قابل تنظیم برای پشتیبانی از مدل‌های مختلف داده‌ها مانند داده‌های ساختارمند، نیمه‌ساختارمند و غیرساختارمند است. این ویژگی امکان ذخیره‌سازی و بازیابی انواع مختلف داده‌ها را فراهم می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد از آن برای مقاصد مختلف نرم‌افزاری خود استفاده کنند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار مدیریت پایگاه داده SurrealDB را برای شما آماده کرده‌ایم که با نصب آن می‌توانید برای کوئری‌نویسی تمرین کنید و یا اینکه به محتوای دیتابیس خود دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PDNob Shortcuts را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Surrealist :

– امکان تست و توسعه دیتابیس SurrealDB در ویندوز

– امکان دسترسی به محتوا (داده‌ها) در پایگاه داده

– امکان کوئری‌نویسی پیشرفته

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Surrealist.cover1  300x138 - دانلود Surrealist 1.11.0 - ارتباط و مدیریت پایگاه داده SurrealDB Surrealist.cover2  300x138 - دانلود Surrealist 1.11.0 - ارتباط و مدیریت پایگاه داده SurrealDB

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR