دانلود Snagit 2024.1.1.1964 x86/x64 Win/Mac/Portable – نرم افزار عکس گرفتن و فیلم برداری از دسکتاپ

دانلود Snagit نرم افزار عکس گرفتن و فیلم برداری از دسکتاپ

 

دانلود SnagIt

نرم افزار عکس گرفتن و فیلم برداری از دسکتاپ و صفحه نمایش کامپیوتر

 

Snagit 2024.1.1.1964 x86/x64 Win/Mac/Portable یک نرم افزار حرفه ای برای عکس گرفتن و فیلم برداری از دسکتاپ و صفحه نمایش کامپیوتر شماست. تجربه نشان داده است برای آموزش نرم افزار های مختلف ، و یا آموزش دیگر مباحث مربوط به کامپیوتر ، فیلم های آموزشی تأثیر بسزایی دارند و بسیار بهتر از کتاب های آموزشی ، کارایی خود را نشان می دهند . برای تهیه ی اینگونه از فیلم های آموزشی باید بتوانیم از صفحه ی مونیتور خود عکس و فیلم بگیریم . اما خود ویندوز شرکت ماکروسافت این امکان را در خود ندارد و در نتیجه باید از نرم افزار های جانبی کمک بگیریم . نرم افزار های گوناگونی برای این کار ساخته شده اند که از بهترین آن ها می توان به نرم افزار SnagIt اشاره کرد . برنامه SnagIt که محصولی از شرکت معروف TechSmith می باشد ، نرم افزاری قدرتمند در زمینه ی نرم افزار عکس گرفتن و فیلم برداری از دسکتاپ و صفحه ی مانیتور می باشد که به وسیله ی آن می توانید حتی فیلم های چند رسانه ای نیز تهیه کنید .

نرم افزار SnagIt از تمامی صفحه نمایش و آیکون های موجود در آن با کیفیتی فوق العاده فیلم برداری می کند و همچنین خود نرم افزار پس از ضبط فیلم ، می تواند فیلم ها را ویرایش کرده و فرمت آن ها را تبدیل نماید . به این ترتیب با استفاده از نرم افزار SnagIt دیگر نیازی به برنامه های تبدیل و ویرایش فیلم نخواهید داشت . به شما کاربران همیشگی یاس دانلود پیشنهاد می کنیم دانلود SnagIt نرم افزار عکس گرفتن و فیلم برداری از دسکتاپ را دریافت کرده و بوسیله ی آن هر گونه فیلم آموزشی را که می خواهید بشکل کاملا حرفه ای و با کیفیتی فوق العاده تهیه کنید .

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار SnagIt :

–   امکان انتشار عکس ها با فرمت PDF
–   امکان قرار دادن افکت های مختلف بر روی تصاویر و فیلم ها
–   سازگاری کامل با برنامه Camtasia Studio
–   امکان استفاده از فایل های برنامه ی Camtasia Studio
–   قابلیت تنظیم زمانی برای روشن شدن خودکار دوربین
–   امکان ضبط فیلم به صورت مخفی بدون اینکه کاربران بفهمند
–   امکان ذخیره ی تصاویر در اکثر فرمت های رایج مانند GIF، JPG ، PNG
–   و…

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

– Microsoft Windows 11, Windows 10, or Windows Server 2016 (64-bit)
* Windows N requires the Media Foundation Pack
– .NET 4.7.2 or later
– 64-bit 2.4 GHz single core processor (dual core i5 required for video capture)
– 4 GB of RAM
– 1 GB of hard-disk space for program installation

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 296/311/1340/674/354 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR