دانلود Phoenix OS 3.6.1.564 (Based on Android 7.1 – سیستم عامل اندروید برای کامپیوتر

دانلود Phoenix OS 1.1.0 - سیستم عامل اندروید برای کامپیوتر

 

دانلود Phoenix OS

| سیستم عامل اندروید برای کامپیوتر |

| نسخه جدید بر پایه اندروید 7.1 اضافه شد… |

 

Phoenix OS 3.6.1.564 (Based on Android 7.1 نام یکی دیگر از سیستم عامل های اندروید مستقل مخصوص شما کاربران سیستم های کامپیوتری است. اگر شما نیز از بازدیدکنندگان ثابت و پر و پا قرص وب سایت یاس دانلود باشید ، احتمالا از معرفی و سر و صدای بسیار Remix OS for PC با خبر هستید ، Phoenix OS یک پروژه منبع باز از سیستم عامل اندروید ، مخصوص کامپیوترهای دسکتاپ ، لپ تاپ و تبلت های شما است. حقیقت امر این است که مهاجرت دائم از یک کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ ، به سیستم عامل اندروید کاری دشوار و گاه غیر ممکن است. در ابتدا تصور میشد تبلت های اندرویدی با نمایشگرهای بزرگ می توانند جایگزینی مناسب برای سیستم های کامپیوتری ویندوز یا مک باشند. اما رفته رفته مشخص شد کاربران وابستگی بسیاری به یک میزکار و منوی استارت دارند. Phoenix OS با رعایت تمامی این نکات حساس ، یک نسخه از سیستم عامل اندروید را با ویژگی هایی کاملا مشابه با ویندوز یا مک ، برای کامپیوترهای شما آماده نموده است. اگر شما نیز به دنبال یک سیستم عامل اندروید با ویژگی های دسکتاپ هستید ، Phoenix OS انتخابی مناسب است ! نکته جالب در مورد ادعای برنامه نویسان این پروژه این است که ویژگی های آن را برجسته تر از پروژه های مشابه همچون Remix OS for PC معرفی کرده اند ؛ Phoenix OS از تمامی اپلیکیشن ها ، نرم افزارها و بازی های مارکت اندروید سازگاری کامل داشته و به طور رسمی قادر است کامپیوتر یا لپ تاپ شما را به یک دستگاه اندرویدی حرفه ای تبدیل نماید. ما را در توضیحات تکمیلی این سیستم عامل جدید همراهی نمایید.

نکته ای که لازم می بینیم در مورد آن توضیح دهیم ، مستقل بودن سیستم عامل Phoenix OS است ؛ این بدان معناست که برای استفاده از قابلیت های آن ، لازم است که آن را حتما بر روی هارد دیسک و یا فلش مموری خود نصب کرده و همچون یک سیستم عامل رمسی از آن استفاده کنید. از این رو باید توجه داشته باشید که این سیستم عامل ، دارای پایداری و سرعت فوق العاده بیشتری نسبت به شبیه سازی های اندرویدی است. شبیه سازهای اندرویدی ، تحت یک ماشین مجازی می توانند کدهای اندروید را در ویندوز برایتان شبیه سازی نمایند ، همین عمل شبیه سازی تا حد بسیاری از پایداری و سرعت کارکرد این نرم افزارها می کاهد. اما Phoenix OS همچون Remix OS for PC ، یک سیستم عامل دسکتاپی کاملا مستقل به شمار می آید که برای استفاده از آن ، لازم است آن را بر روی حافظه ای همچون هارد یا فلش مموری نصب کنید. Phoenix OS به کمک تعداد بسیاری از توسعه دهندگان پیشرفته ی اندروید در انواع دستگاه ها آماده گردیده و با ارائه نمودن منوی استارت ، محیطی مشابه با سیستم عامل ویندوز را برایتان در قالب اندروید ارائه می کند. Phoenix OS از ویژگی چند پنجره ای و انجام دادن چندین وظیفه به طور همزمان پشتیبانی داشته و امکان سوئیچ آسان در میان انواع آنان را برایتان فراهم می کند. این سیستم عامل با انواع سخت افزارهای رایانه شما از جمله ارتباط اینترنتی LAN ، ارتباط بی سیم WiFi ، ماوس ، کیبورد انواع شرتکات های Ctrl+ C, Ctrl+ V, Ctrl+ A و… پشتیبانی کامل دارد و هیچ تفاوتی را در تجربه کاری آن با سیستم عامل قبلی خود حس نخواهید کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن سیستم عامل Phoenix OS را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط سیستم عامل :

 

Phoenix OS1 Phoenix OS2

 

Phoenix OS3 Phoenix OS4

 



مهرگان آی‌تی


Info:

The Phoenix OS(x86) can run on devices with Intel x86 series CPUs. It can be installed on hard disk for operation, without affecting the original document system.

Recommended computer settings
Computers with Intel x86 processor and internal storage of more than 2G from the past five years.

How to install the system
Download the setup program of Phoenix OS (x86). Double click the setup program on Windows. Select the installation method via setup from the USB drive or install to hard disk on the operation interface. Click to view the installation guide.

Attention
You should make a backup even though the original data won’t be affected as the system is installed on the hard disk.
We recommend that you use the system on devices with Intel Atom series CPUs, which will have the best compatibility.
If you install the system on a USB drive, we recommend you use a USB drive with high performance and capacity of more than 6G. The low-speed USB drives will get stuck and operate slowly, affecting the user experience.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Intel x86 Processor or Better
RAM: 1 GB System Memory
HDD: 2GB Available Space
Internet Access is Helpful

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل آماده شده را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

2) فایل نصبی سیستم عامل را با راست کلیک و انتخاب گزینه Run as Administrator اجرا کنید. به طور کلی 2 متد گوناگون برای نصب وجود دارد : اجرای مستقیم از فلش مموری های USB یا نصب بر روی هارد دیسک :

گزینه Install to Hard Disc را انتخاب کنید ، دیسک مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب درایو مورد نظر خود ، سیستم عامل اندروید بر روی هارد دیسک شما نصب خواهد شد.

حال با ری استارت کردن کامپیوتر ، می توانید سیستم عامل دلخواه خود را برای بوت از میان ویندوز یا Phoenix OS انتخاب کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 650/880/448/581 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR