دانلود dbForge Edge Enterprise 1.3.4 – مدیریت و توسعه تمامی سیستم‌های پایگاه داده

دانلود dbForge Edge Enterprise 1.3.4 - مدیریت و توسعه تمامی سیستم‌های پایگاه داده

 

دانلود dbForge Edge

| مدیریت و توسعه تمامی سیستم‌های پایگاه داده |

 

dbForge Edge Enterprise 1.3.4 نام یک محیط توسعه (IDE) همه‌کاره برای کلیه سیستم‌های پایگاه داده است که با استفاده از آن می‌توانید کلیه سیستم‌ها را مدیریت کنید. همانطور که می‌دانید، امروزه سیستم‌های متعددی برای مدیریت پایگاه داده در دسترس است که هرکدام از آن‌هاف فرآیند و نصب و کلاینت خاص خود را دارند. فرض کنیم که بسته به موقعیت شغلی خود، قرار است با چندین سیستم پایگاه داده‌ای مختلف کار کنید. به طور همزمان، نیاز به نصب چندین کلاینت و نرم افزار مختلف برای ارتباط با پایگاه داده و دسترسی و مدیریت دیتا کاری زمان‌بر و دشوار است. در این مطلب، برای شما ابزاری را آماده کرده‌ایم که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید در یک محیط ساده، به کلیه سیستم‌های پایگاه داده مشهور دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار یک سیستم مدیریتی پایگاه داده مفید و کاربردی است که با آن شما می‌توانید هرگونه سیستم Microsoft SQL Server, MySQL, MariaDB, Oracle, PostgreSQL, Amazon Redshift را مدیریت کنید. هریک از این سیستم‌های پایگاه داده، دارای کلاینت و محیط توسعه مخصوص به خود هستند. اگر که نیاز دارید با یک ابزار واحد همه این سیستم‌ها را بتوانید در یک محیط ساده و پرامکانات مدیریت کنید، ما برایتان یک ابزار مخصوص به این کار را آماده کرده‌ایم که قادر است کلیه این سیستم‌ها را برای شما به شکلی ساده و قوی مدیریت کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار dbForge Edge را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار dbForge Edge :

– امکان طراحی دیتابیس

– قابلیت توسعه پایگاه داده

– امکانات تست و دیباگ

– امکان مدیریت و آنالیز دیتا

– سازگاری با کلیه سیستم‌های پایگاه داده شامل Microsoft SQL Server, MySQL, MariaDB, Oracle, PostgreSQL, Amazon Redshift

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

dbForge Edge.cover1  300x196 - دانلود dbForge Edge Enterprise 1.3.4 - مدیریت و توسعه تمامی سیستم‌های پایگاه داده dbForge Edge.cover2  300x196 - دانلود dbForge Edge Enterprise 1.3.4 - مدیریت و توسعه تمامی سیستم‌های پایگاه داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 469 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR