دانلود گلچین شهادت امام جواد (ع) با نوای حاج میثم مطیعی

دانلود گلچین شهادت امام جواد (ع) با نوای حاج میثم مطیعی

 

دانلود گلچین شهادت امام جواد

| با نوای حاج میثم مطیعی |

 

شهادت امام جواد (ع) – حاج میثم مطیعی مجموعه جدیدی از فایل‌های صوتی است که همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت جوادالائمه (ع) به عنوان امام نهم شیعیان خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم ارائه می‌کنیم. محمد بن علی بن موسی مشهور به امام جواد و امام محمدِ تقی، نهمین امام شیعیان است. همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت این امکان بزرگوار، مجموعه‌ای از مداحی‌های صوتی حاج میثم مطیعی را برای شما عاشقان اهل بیت آماده کرده‌ایم که طی سال‌های 90 تاکنون در مراسم‌ها به اجرا درآمده‌اند.

این مجموعه به صورت گلچین آماده شده و دوست‌داران امام جواد (ع) می‌توانند به تفکیک هریک از آنان را دانلود کرده و از مداحی پرشور هریک از آنان فیض ببرند. ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت این امام بزرگوار خدمت همه شما بازدیدکنندگان عزیز و محترم، از شما دعوت می‌کنیم که این مجموعه زیبا و دلنشین را از دست ندهید. هم اکنون می توانید مجموعه گلچین شهادت جوادالائمه (ع) از حاج میثم مطیعی را به صورت کامل از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

chart pie - دانلود گلچین شهادت امام جواد (ع) با نوای حاج میثم مطیعی دانلود گلچین شهادت امام جواد (ع) – 57 مگابایت

دانلود بخش اول – صلوات بر حضرت جوادالائمه (علیه السلام)
دانلود بخش دوم – السلام علیک یابن رئوف (روضه حضرت جوادالائمه (ع))
دانلود بخش سوم – مرهم حریف زخم زبان ها نمی شود (روضه)
دانلود بخش چهارم – یا مولا جواد مظلوم رضا (واحد)
دانلود بخش پنجم – ابروی تو و تیغ بلا فرق ندارند (واحد)

دانلود دانلود مجموعه کامل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR