دانلود Red Giant Magic Bullet Suite 14.0.1 – نرم افزار ویرایش و اصلاح حرفه ای رنگ فیلم ها

 Red Giant Magic Bullet Suite - نرم افزار ویرایش و اصلاح حرفه ای رنگ فیلم ها

 

دانلود Red Giant Magic Bullet Suite

| نرم افزار ویرایش و اصلاح حرفه ای رنگ فیلم ها |

 

Red Giant Magic Bullet Suite 14.0.1 مجموعه کاملی از افزونه ها است که هر آنچه را برای بزرگ و زیبا جلوه دادن تصاویر خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. با تنظیمات قدرتمند رنگ می توانید تصاویر خود را متعادل کنید سپس با شبیه سازی دقیق فیلتر های لنز و ذخایر فیلم، فراتر از اصلاح رنگ بروید. حالا با استفاده از هر دو رنگ ورودی و خروجی می توانید تغییرات نهایی را اعمال کنید. به فیلم های خود جلوه و افکت یک فیلم هالیوودی را بدهید. با استفاده از ابزارهای موجود در این نرم افزار کاربردی، تصاویر شما می توانند فورا کنتراست یک فیلم سینمایی و پالت های رنگی پیچیده ای از فیلم های بزرگ سینمای هالیوود را داشته باشند. با داشتن تعداد زیادی گزینه از پیش تنظیم شده (کاملا قابل تنظیم) تنها در چند ثانیه می تواند مشابه فیلم های معروف و برنامه های تلویزیونی، نتایج زیبایی داشته باشید.

به سرعت رنگ های پوست صورت را متعادل، چین و چروک های آن را تا حد امکان کاهش داده و لکه های پوستی را برطرف کنید. استعداد شما می تواند به بهترین شکل جایگزینی برای استفاده از لوازم آرایشی باشد و نتایج طبیعی که دست نخورده به نظر می رسند در اختیار شما قرار دهد. نویز های ویدئویی ناشی از فیلم برداری در تاریکی یا با ISO های بالا را حذف کنید. Red Giant Magic Bullet Suite می تواند نویز ها را پاکسازی کند و در عین حال جزئیات تصویر شما را حفظ کند.

 

 

 

ویژگی های Red Giant Magic Bullet Suite:

– اصلاح و تغییر رنگ ها
– افکت ها و جلوه های متنوع هالیوودی
– حذف چین و چروک و لکه های پوستی صورت
– حذف نویز های موجود در تصویر
– وجود بیش از 300 گزینه از پیش تنظیم شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 Red Giant Magic Bullet Suite - نرم افزار ویرایش و اصلاح حرفه ای رنگ فیلم ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– در انتهای نصب برنامه، در گوشه پایین و سمت چپ بر روی دکمه آبی رنگ Active کلیک کنید
– پنجره Red Giant Application Manager باز خواهد شد، بر روی Cancel کلیک کنید
– از گوشه بالا و سمت راست Enter Serial Number را انتخاب و سریال نامبر موجود در فایل فشرده برنامه که دانلود کرده اید را وارد کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 273 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR