دانلود MacX HD Video Converter Pro 5.16.2 Build 01.12.2020 – نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

 MacX HD Video Converter Pro - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم

 

دانلود MacX HD Video Converter

| نرم افزار تبدیل فرمت فیلم |

 

MacX HD Video Converter Pro 5.16.2 Build 01.12.2020 ترکیبی از مبدل ویدیو، دانلود کننده، ویرایشگر، ضبط کننده و فشرده کننده اندازه فایل ها است. این برنامه سریعترین و قدرتمندترین راه حل را برای تبدیل فیلم های 4K و HD به سایر فرمت ها، دانلود فیلم های آنلاین، ویرایش فیلم های خام، فشرده سازی اندازه فایل های تصویری و موارد دیگر دارد. این برنامه برای آماده سازی ویدئو ها برای شبکه های اجتماعی، سایت های اشتراک گذاری فیلم، تلفن های همراه، تبلت ها و سایر دستگاه ها یار کمکی شما می شود. این برنامه تقریبا همه فرمت های فیلم های SD، HD تا 4K، 5K و 8K Ultra HD را می پذیرد. پرونده های ورودی پشتیبانی شده آن شامل MOD، TOD، TS، MTS، M2TS، AVCHD و HEVC گرفته شده توسط دوربین های GoPro، هواپیما های بدون سرنشین Dji، JVC، پاناسونیک، کانن و سونی است.

پرونده های MKV، M2TS و VOB از دیسک های Blu-ray و DVD و همچنین AVI، WMV، MP4، FLV، MPEG-4، DivX، Xvid، MOV، RM، RMVB، ASF، 3GP، 3G2، QT، Google TV، WebM، VPX 8 و موارد دیگر نیز همگی توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. MacX HD Video Converter دارای ابزار های مختلف برای ویرایش فیلم است. کاربران می توانند بخش های مختلف ویدئو یا هر قسمت ناخواسته از آن را حذف و یا بخش های مختلف را ادغام کنند. علاوه بر پشتیبانی از زیرنویس داخلی به شما این امکان را می دهد تا فایل های زیرنویس با فرمت SRT را قبل از تبدیل به فیلم ها اضافه کنید.

 

 

 

ویژگی های MacX HD Video Converter:

– تبدیل فیلم به فرمت های مختلف
– دانلود فیلم از یوتیوب و چندین هزار سایت دیگر
– امکان اسکرین شات گرفتن از فیلم ها
– استخراج موزیک از فیلم
– نمایش اسلاید عکس ها با موسیقی پس زمینه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 MacX HD Video Converter Pro - نرم افزار تبدیل فرمت فیلم



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه، محتویات فولدر Loader (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را در محل نصب برنامه کپی و فایل (MacX_HD_Video_Converter_Pro_For_Windows_Loader.exe) را اجرا کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR