دانلود بازی War After: PvP Shooter 0.87 – بعد از جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی War After: PvP Shooter 0.87 - بعد از جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی War After: PvP Shooter برای اندروید

| بازی بعد از جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

War After: PvP Shooter 0.87 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی GDCompany است. اگر که از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک تیراندازی اول شخص هستید، بازی “بعد از جنگ” می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. در این بازی، شما شاهد نبردی پرماجرا بین دو ملت مختلف هستید که شما در آن باید برای نجات دنیا تلاش کنید. منابع رو به پایان بوده و قدرت‌های بازمانده بر سر آن با همدیگر وارد نبرد شده‌اند. شما به انتخاب خود می‌توانید در یکی از این جناح‌ها ایفای نقش کرده و در دنیای آخرالزمانی آن به نبرد با دشمن بپردازید. در این بازی، شمار متعددی از رویدادها در پیش روی شماست که باید طی هریک از آن‌ها سلاح‌ها و تجهیزات خود را ارتقا داده و برای پیروزی در برابر دشمن از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

شما می‌توانید شخصیت خود در بازی را مطابق با سلیقه خودتان طراحی کرده و با توسعه دادن او، تاکتیک مورد نظر خود را برای نمایش در میدان در پیش بگیرید. سلاح‌ها و استایل شخصیت بازی مطابق با انتخاب شما قابل شخصی‌سازی است؛ بنابراین در صورتی که شما هم علاقه‌مند به تجربه عناوین اول شخص با امکان رویارویی نفر به نفر با دشمنان هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این عنوان جذاب را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی War After: PvP Shooter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی War After: PvP Shooter :

– امکان تجربه نبرد آنلاین با پلیرهای سراسر دنیا

– دارا بودن ده‌ها اسلحه مختلف

– امکان شخصی‌سازی کاراکتر بازی

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– گرافیک بسیار عالی و تماشایی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

War After1 150x84 - دانلود بازی War After: PvP Shooter 0.87 - بعد از جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت War After2 150x84 - دانلود بازی War After: PvP Shooter 0.87 - بعد از جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت War After3 150x84 - دانلود بازی War After: PvP Shooter 0.87 - بعد از جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت War After4 150x84 - دانلود بازی War After: PvP Shooter 0.87 - بعد از جنگ برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR