دانلود Lollipop Lockscreen Android L 1.71 – لاک اسکرین اندروید ال

دانلود Lollipop Lockscreen Android L 1.71 - لاک اسکرین اندروید ال

 

دانلود Lollipop Lockscreen Android L برای اندروید

| لاک اسکرین اندروید ال برای گوشی های اندروید |

 

Lollipop Lockscreen Android L 1.71 نام لاک اسکرین جدید و بسیار زیبای اندروید ال یا اندروید 5 ، برای کوشی های اندرویدی شماست. آیا تا به حال تجربه کاری با لاک اسکرین Android L را داشته اید؟ از آن جا که ممکن است بسیاری از کاربران ، از نسخه های قدیمی تر سیستم عامل اندروید بر روی گوشی های اندرویدی خود استفاده می کند ، از این رو تجربه لاک اسکرین زیبای اندروید % در نسخه های قدیمی اندروید برایشان بسیار لذت بخش خواهد بود ! اگر شما هم ظاهر زیبای لاک اسکرین Android M را دوست دارید ، به کمک Lollipop Lockscreen Android L می توانید آن را بر روی دستگاه فعلی تان نصب کنید.

Lollipop Lockscreen Android L به شما این امکان را می دهد که بک گراند لاک اسکرین را تغییر داده و بر حسب تمایل خود ، افکت Blur را بر روی آن اعمال کنید. Lollipop Lockscreen Android L علاوه بر پیاده سازی ظاهر زیبای اندروید 5 ، بسیاری از عملکردهای حرفه ای آن را نیز در اختیار شما می گذارد. از جمله آنان می توان به ویدجت های کنترل موسیقی ، امکان تعریف حرکات Swipe برای اجرای اپلیکیشن ها ، تغییر نحوه آنلاک کردن گوشی همراه و … اشاره کرد.  هم اکنون می توانید نرم افزار Lollipop Lockscreen Android L را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lollipop Lockscreen Android L1 Lollipop Lockscreen Android L2 Lollipop Lockscreen Android L3 Lollipop Lockscreen Android L4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR