دانلود KS DB MssqlMerge Pro 1.26.1 – ادغام دو دیتابیس SQL

دانلود KS DB MssqlMerge Pro 1.26.1 - ادغام دو دیتابیس SQL

 

دانلود KS DB MssqlMerge Pro

| ادغام دو دیتابیس SQL |

 

KS DB MssqlMerge Pro 1.26.1 نام یک ابزار قدرتمند و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با سرعت بالا، دو دیتابیس SQL را با هم ادغام کنید و در کنار آن، از قابلیت‌های ایمپورت و اکسپورت دیتا نیز بهره‌مند شوید. این برنامه قادر است دو دیتابیس شما را در نمای کنار هم به شما نمایش دهد تا بتوانید مقایسه بین آن‌ها را در یک نگاه ببینید. علاوه بر این، نرم افزار فوق قادر است بخش‌های متفاوت دو دیتابیس را به کاربر نمایش دهد تا بتواند از این طریق، در یک نگاه کلی به تفاوت‌های دو دیتابیس پی ببرد.

قابلیت اصلی و مهم این نرم افزار، توانایی گشودن دو دیتابیس در نمای کنار هم است. محیط گرافیکی این برنامه تا حد ممکن ساده طراحی شده تا کاربر بتواند به طور همزمان دیتابیس‌ها را باز کند و آن‌ها را با همدیگر مقایسه نماید. با برقراری کانکشن بین دیتابیس، محتوای آن‌ها در دو پروژه‌ی کنار هم نمایش داده می‌شود. گزارش، شامل تعداد جداول، ویوها، استور پروسیجرها و فانکشن‌ها است. در کنار این‌ها، شما می‌توانید مجموع، آیتم‌های جدیدا اضافه شده و موارد تغییر یافته را بر روی هرکدام از دیتابیس‌ها مشاهده کنید و در آخر با اعمال آخرین تنظیمات دلخواه، عملیات ادغام را آغاز کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار KS DB MssqlMerge Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار KS DB MssqlMerge Pro :

– امکان مقایسه اسکیما و دیتا

– قابلیت فیلتر سریع برای نمایش کلیه دیتا، آیتم‌های جدید، تغییرات اخیر و …

– امکان ادغام تغییرات به صورت دوطرفه

– دارا بودن حجم بسیار کم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MssqlMerge Pro.cover1  300x119 - دانلود KS DB MssqlMerge Pro 1.26.1 - ادغام دو دیتابیس SQL MssqlMerge Pro.cover2  300x119 - دانلود KS DB MssqlMerge Pro 1.26.1 - ادغام دو دیتابیس SQL

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.06 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR