دانلود Focus To-Do 6.1 – نرم افزار بهبود تمرکز و برنامه‌ریزی اقدامات

دانلود Focus To-Do - نرم افزار بهبود تمرکز و برنامه‌ریزی اقدامات

 

دانلود Focus To-Do

| نرم افزار بهبود تمرکز و برنامه‌ریزی اقدامات |

 

Focus To-Do 6.1 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی جدید برای انجام ساده و آسان‌تر امور روزانه است. با استفاده از این برنامه، افراد می‌توانند زمان را با سهولت بیشتری مدیریت کرده و امور خود را درست در زمان مخصوص آن به انجام برسانند. در صورتی که دورکار هستید و باید مجموعه‌ای از اقدامات را در زمان کوتاهی تحویل دهید، لازم است که مدیریت زمان را جدی بگیرید و هریک از کارها و اقدامات مورد نظر خود را با برنامه‌ریزی به انجام برسانید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزار جدیدی را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم که امکان مدیریت زمان و برنامه‌ریزی اقدامات را در اختیارتان می‌گذارد.

این برنماه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید مدیریت اقدامات خود را در هر جا و زمان به انجام برسانید. با این کار، شما می‌توانید کارها را با بهره‌وری بالاتری به انجام برسانید و کیفیت بیشتری را در پایان هر پروژه شاهد باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید زمان اجرای هر اقدام را به شکلی دقیق زیر نظر بگیرید و در نهایت برای پایان پروژه زمان صرف شده را به شکلی دقیق و با جزئیات بالا مشاهده کنید. از مهم‌ترین خصوصیات این نرم افزار می‌توان به مواردی همچون تعریف پروژه جدید، تعریف اقدامات مختلف، تعیین زمان‌بندی برای تحویل پروژه‌ها، گزارش‌گیری دقیق و … اشاره کرد. در صورتی که شما هم از دسته افرادی هستید که به صورت پروژه‌ای فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از این برنامه کاربردی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Focus To-Do را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Focus To-Do :

– امکان نظارت بر زمان صرف شده برای هر اقدام

– قابلیت گزارش‌گیری روزانه

– امکان تعیین یادآور برای ددلاین‌ها

– امکان تقسیم اقدام به تسک‌های کوچک‌تر

– امکان ثبت یادداشت برای نگهداری اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Focus To Do.cover1  300x216 - دانلود Focus To-Do 6.1 - نرم افزار بهبود تمرکز و برنامه‌ریزی اقدامات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 69 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR