دانلود بازی Burnin Rubber 5 HD برای PC

دانلود بازی Burnin Rubber 5 HD برای PC

 

دانلود بازی Burnin Rubber 5 HD برای کامپیوتر

| بازی اتومبیل‌رانی پر هیجان |

| نسخه SKIDROW |

 

Burnin Rubber 5 HD بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و مسابقه ای می باشد که در سال 2018 توسط Xform ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی باشید، این بازی جدید برایتان یک سوپرایز غافل‌گیر کننده به حساب خواهد آمد! بازی کامپیوتری Burnin Rubber 5 HD، لذت و هیجان یک بازی اکشن را در دل رقابت‌های اتومبیل‌رانی جای داده است. بدین ترتیب شما می‌توانید با انتخاب اتومبیل دلخواه خود، رقابتی پر تنش و هیجان‌انگیز را با حریفان خود تجربه کنید.

اولین نسخه از این بازی کامپیوتری، نزدیک به یک دهه قبل عرضه شد. در آن زمان، این بازی توانست گیمرهای بسیاری را به خود جذب کند؛ حال پس از گذشت این مدت زمان از تاریخ عرضه، توسعه‌دهندگان یک نسخه بهینه یافته از بازی اصلی را عرضه کرده‌اند. در این بازی کامپیوتری شما با ده‌ها حریف کاربلد و حرفه‌ای سر و کار دارید که هریک از آنان برای کسب مقام قهرمانی حاضر به انجام هرکاری هستند! از این رو لازم است که در طی رقابت‌ها نهایت تلاش خود را به کار بندید تا رقبای خود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Burnin Rubber 5 HD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Burnin Rubber 5 HD1 300x169 - دانلود بازی Burnin Rubber 5 HD برای PC Burnin Rubber 5 HD2 300x169 - دانلود بازی Burnin Rubber 5 HD برای PC

 

Burnin Rubber 5 HD3 300x169 - دانلود بازی Burnin Rubber 5 HD برای PC Burnin Rubber 5 HD4 300x169 - دانلود بازی Burnin Rubber 5 HD برای PC

 

تریلر بازی Burnin Rubber 5 HD:

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Newer
Processor: 2.0+ GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia or ATI
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or Newer
Processor: 2.0 GHz Quad Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia or ATI
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 980 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR