دانلود InstallSimple Free 3.2 – نرم افزار ساخت فایل‌های نصبی

دانلود InstallSimple Free 3.2 - نرم افزار ساخت فایل‌های نصبی

 

دانلود InstallSimple

| نرم افزار ساخت فایل‌های نصبی |

 

InstallSimple Free 3.2 نام یک محصول نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی است که کاربر با استفاده از آن، به سرعت می‌تواند فایل‌های نصبی برنامه‌های خود را بسازد. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید از مجموعه فایل‌های مربوط به برنامه‌های ساخته شده، یک فایل نصبی بسازید و آن را در دسترس دیگران قرار دهید. کپی فایل‌ها و متعلقات یک رنامه در سیستم‌عامل، نیاز به قرارگیری درست آن‌ها در محصل نصب است. نصب کننده‌های متعددی متناسب با نیاز برنامه‌نویسان و بازی‌سازان در دسترس هستند. اگر که به دنبال یک ابزار رایگان و کاربردی برای ساخت بسته‌های نصبی خود هستید، توصیه می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید. این نرم افزار تا حد امکان به شکل ساده و آسان طراحی شده تا انواع کاربران بتوانند از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند و بسته‌های نصبی دلخواه خود را بسازند.

طراحی هوشمندانه‌ی این نرم افزار این امکان را به همه می‌دهد که بتوانند از کلیه امکانات ارائه شده آن نهایت استفاده را ببرند. همانطور که می‌دانید، همه ما ترجیح می‌دهیم که فرآیند نصب یک برنامه تا حد امکان ساده و سریع باشد. بنابراین اگر که تمایل دارید برای برنامه‌ای که نوشته‌اید، یک بسته‌ی قابل نصب سریع و ساده را داشته باشید، این نرم افزار را از دست ندهید. این نرم افزار، مجهز به یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که شما طی چند کلیک ساده و سریع می‌توانید از امکانات آن نهایت بهره را برده و بسته‌ی نصبی مربوط به برنامه یا بازی دلخواه را بسازید. هم اکنون می توانید نرم افزار InstallSimple را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار InstallSimple :

– قابلیت ساخت آسان و سریع بسته‌های نصبی

– امکان ساخت Installer/Uninstaller برای برنامه و بازی‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

InstallSimple.cover1  300x229 - دانلود InstallSimple Free 3.2 - نرم افزار ساخت فایل‌های نصبی InstallSimple.cover2  300x229 - دانلود InstallSimple Free 3.2 - نرم افزار ساخت فایل‌های نصبی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 300 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR