دانلود SmartEdit Writer 8.8 – نرم افزار حرفه‌ای ویرایش متن

دانلود SmartEdit Writer 7.2 - نرم افزار حرفه‌ای ویرایش متن

 

دانلود SmartEdit Writer

| نرم افزار حرفه‌ای ویرایش متن |

 

SmartEdit Writer 8.8 نام یک ابزار جدید و کاربردی در زمینه نوشتار و ویرایش آسان متن برای نویسندگان خلاق است. این نرم افزار، مختص افرادی است که می‌خواهند اسناد متنی خود را برای نوشتن و ویراست متن آماده کرده و ایرادات موجود در اسناد را تشخیص داده و آنان را برطرف کنند. استفاده از ابزارهای نوشتار و ویراست متن، کاربرد گسترده‌ای در بین کاربران دارد. فرقی نمی‌کند که در زمینه سرودن شعر، نوشتن متون ادبی، مقالات علمی یا … فعالیت داشته باشید؛ زیرا که در هر صورت استفاده از این نرم افزار تا حد بسیاری می‌تواند کارهای شما را به شکل‌تری برایتان به انجام برساند. با استفاده از این ابزار، کاربر می‌تواند ایرادات موجود در اسناد متنی را تشخیص داده و ضمن آنالیز کامل عبارات از نظر جمله‌بندی، غلط‌های املایی و …، یک متن تمام و کمال را آماده کند.

از آنجا که نرم افزار ورد کاربرد ویژه‌ای در بین کاربران دارد، سازندگان نرم افزار فعلی نهایت سعی خود را به کار بسته‌اند تا محیط کاربری آن تا حد امکان مشابه با ابزار آفیس باشد. در صورتی که شما هم به منظور تولید یک محتوای متنی علمی، ادبی یا … نیاز به ابزاری جهت تصحیح ایرادات نوشتاری و غلط‌های املایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم ابزار فعلی را دانلود کرده و متون خود را با کیفیتی بهتر منتشر نمایید. لازم به ذکر است که این نرم افزار از انواع فرمت‌های رایج متنی پشتیبانی کامل دارد و شما می‌توانید نتیجه و یا خروجی آن را در انواع فرمت‌های PDF, HTML, XLS, RTF, DOC و … ذخیره‌سازی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار SmartEdit Writer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SmartEdit Writer :

– امکان تهیه لیستی از عبارات پراستفاده

– تشخیص عبارات مترادف در متن

– بررسی غلط‌های املایی در نوشتار

– بررسی طول جملات و بهینه‌سازی خوانایی متن

– دارا بودن محیط کاربری زیبا و کاربرپسند برای نویسندگان حرفه‌ای

– امکان تهیه خروجی از نتیجه آنالیز متون

– امکان ذخیره‌سازی متن در فرمت‌های متنی مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SmartEdit Writer.cover1  300x165 - دانلود SmartEdit Writer 8.8 - نرم افزار حرفه‌ای ویرایش متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR