دانلود بازی Worms 3 2.06 – کرم ها 3 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Worms 3 2.06 - کرم ها 3 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Worms 3 برای اندروید

| بازی کرم ها 3 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Worms 3 2.06 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک از استودیوی بازی سازی Team 17 Digital Limited است. نسخه سوم بازی محبوب پرطرفدار کرم‌ها 3 برای کاربران اندرویدی نیز از راه رسید! بازی ورمز (Worms)، عنوانی محبوب در سبک بازی‌های استراتژیک است که در تاریخ چندین ساله خود توانسته طرفداران بسیار زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. در این بازی اندرویدی، شما وظیفه کنترل یک گروه از کرم‌های مجهز به انواع سلاح‌ها را بر عهده دارید که به جنگ با سایر تیم‌ها برمی‌خیزند.

در این نسخه از بازی، هرکدام از کرم‌ها از نوع خاصی هستند که ویژگی‌ منحصر به فرد خود را دارند. در واقع شما می‌توانید ترکیب گروه کرم‌های خود را با استفاده از نیروهای مختلف ایجاد کنید و با استفاده از سلاح‌های منحصر به فرد هریک از آنان، به نبرد با دشمنان بپردازید. در حالت تک نفره و داستانی این بازی، 27 مرحله مختلف برای پلیرها تعبیه شده که یک ماجراجویی خاص و بسیار جذاب را برای علاقه‌مندان به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون می توانید بازی Worms 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Worms 3 :

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و بسیار جذاب

– امکان تشکیل تیم کرم‌ها با بهره‌گیری از جنگجویان مختلف

– قابلیت دسترسی به انواع سلاح‌های مختلف

– امکان نقش‌آفرینی در 27 ماموریت حماسی و سرگرم‌کننده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Worms 31 150x113 - دانلود بازی Worms 3 2.06 - کرم ها 3 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Worms 32 150x113 - دانلود بازی Worms 3 2.06 - کرم ها 3 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Worms 33 150x113 - دانلود بازی Worms 3 2.06 - کرم ها 3 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Worms 34 150x113 - دانلود بازی Worms 3 2.06 - کرم ها 3 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 12 + 159 + 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR