دانلود TweakNow WinSecret Plus for Windows 11 5.3.1 + Portable – دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 11

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 11 1.1 - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 11

 

دانلود TweakNow WinSecret for Windows 11

| دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 11 |

 

TweakNow WinSecret Plus for Windows 11 5.3.1 + Portable نام یک ابزار جدید و کاربردی برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز 11 است که می‌تواند بخشی از تنظیمات مخفی شده در این سیستم‌عامل را بسته به نیاز خود دستکاری کنند. همانطور که می‌دانید، چندی پیش سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه جدید سیستم‌عامل مایکروسافت با نام ویندوز 11 (Windows 11) منتشر شد. این سیستم‌عامل جدید، قرار است جایگزینی برای سیستم‌عامل موفق و محبوب ویندوز 10 باشد. تغییرات عملکردی و ظاهری این سیستم‌عامل، تاکنون توانسته رضایت بسیاری از کاربران را به همراه داشته باشد. اگر که از کاربران فعلی این سیستم‌عامل هستید، ما برایتان ابزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند بخشی از تنظیمات غیرقابل دسترس ویندوز 11 را برای شما فعال و قابل ویرایش کند.

این اپ، مجهز به یک اینترفیس ساده و آسان است و حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند به راحتی از امکانات آن بهره ببرند. در این برنامه، شما می‌توانید شماری از تنظیمات رجیستری را تغییر داده و با آن، کارکرد سیستم‌عامل خود و یا حتی محیط ظاهری آن را به دلخواه خود تنظیم کنید. با این نرم افزار شما می‌توانید برخی تنظیمات پیش‌فرض ویندوز 11 را تغییر دهید که از جمله آن‌ها می‌توان به تغییر دادن محل قرارگیری نوار تسک‌بار، تغییر اندازه‌ی آن، بازگردانی منوی راست کلیک ویندوز 11 و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TweakNow WinSecret for Windows 11 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakNow WinSecret for Windows 11 :

– امکان قرار دادن نوار تسک‌بار در بخش بالای صفحه

– امکان تغییر اندازه‌ی نوار تسک‌بار

– امکان بازگردانی منوی راست کلیک ویندوز 10

– امکان شفاف کردن تسک‌بار

– امکان تغییر رویکرد اپ سوئیچر

– امکان بازگردانی تولبار ویندوز اکسپلورر ویندوز 10

– دارا بودن محیط کاربری ساده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TweakNow WinSecret for Windows 11.cover1  281x300 - دانلود TweakNow WinSecret Plus for Windows 11 5.3.1 + Portable - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 11 TweakNow WinSecret for Windows 11.cover2  281x300 - دانلود TweakNow WinSecret Plus for Windows 11 5.3.1 + Portable - دسترسی به تنظیمات مخفی ویندوز 11

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20/40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR